mandag 18. mai 2009

ZZZzzzzz....


Dagen i går var bare helt fantastiskt, tenk at vi skulle få så fint vær... Midt i all oppstyr har jeg glemt å ta bilder av barna i penstasen, bordpynten osv... haha var så opptatt av å få disse førsteklassingene igjenom toget uten å "miste" noen..! Det var egentlig null problem, for det var fler foreldre tilstede enn barn!!
Barna mine koset seg værre med leker på den lokale skolen, tivoli.. og grilling med besteforeldre i hagen! Vi sloknet tidlig alle mann... i følge Herr Fjeldhammer så har jeg snorket i natt! (det pleier å være omvendt..)
Har prøvd å trene bort litt sjokolade og kake i dag.. Nå er det loppekassa!
klem klem

3 kommentarer:

Anja Holt sa...

Vi kom oss aldri på tivoli, vi. Bedre lykke neste år?

Smineset sa...

Kaken her skal prøves! ;-) Takk!

M sa...

17.mai er jo barnas dag, høres ut som om det var vellykket.
Jeg har samme eikebord som deg, men mitt er stort spisebord, ditt ser ut til å være litt mindre?
Jeg har arvet det fra min venninnes bestemor, og har tenkt å beise det mørkebrunt. (Det er litt "falmet")
Jeg har lovet å ikke male det...men det blir vel fint likevel?
Klem fra meg