torsdag 28. mai 2009

Snill eller slem?


(Bilde er fra plantasjen)

Denne står på ønskelisten min... og kanskje har jeg vært snill jente i år også! Får vente å se, enda noen uker igjen til alderen stiger...

Hadde en skikkelig koselig tur i dag med barnehagen til zoologisk museum, mange inntrykk for store og små. Vi har jo tittet og luktet på noen blomster i den botaniske hagen også.. noen likte luktene og andre synes det luktet oppvask...*S*

Nei dere, det er siste treningsøkten i uka snart... jeg gleder meg, step time er morro!
Ha en fin kveld..
klem

12 kommentarer:

Frøken Lykkelig sa...

Den var kjempefin! Skjønner godt at den er på ønskelisten din!!!
Så flink du er å trene !!!!
Ha en herlig helg!!

Sissy's Hus sa...

Den stolen drømmer jeg også om...

Linda sa...

Den stolen står på ønskelisten min også:)
De er skikkelig fine!

Ha en fin kveld:) Klem Linda

moni sa...

den var kjempevakker, kanskje noe som kan stå på ønskelisten min også nå når jeg snart fyller året (snart og snart fru blom det er mesten to måneder til hihi) Ønsker deg en nydelig kveld:) klem

Frøken Englefjes sa...

Lekker stol!

Venter på at du skal sende meg en mail jeg så jeg kan sende deg en liten pakke. send meg navn og adressen din på osloberte4@live.no

Fjordheim sa...

Den stolen ser veldig god ut i tillegg til at den er flott å se på. Det er flott på Zoologisk museum. Har vært der etpar ganger.
Ungene våre kosete seg veldig der.
Ønsker deg ei god pinsehelg :)

Silje sa...

Den stolen er fantastisk flott! Står på ønskelisten her og..
:)

små og store drømmer sa...

Jeg så på en blogg for litt siden at det finnes en nettbutikk som selger disse for 300,- men da må man male de og skru de sammen selv. Men nå husker jeg selvfølgelig ikke hvor dette var. Et mye billigere alternativ enn å kjøpe ferdig. For de som ønsker det da :)
Klem

Anneli sa...

En slik dekkstolen står på min ønskeliste også! Eller kanskje to (:
Men jeg bursdag på vinter`n jeg! What to do!?

Ha en strålende helg!
Klem <3

Støv på hjernen. sa...

Hei sporty.... Guri du er flink assa. Når jeg flytter innover vil du dra med meg oxo på litt trenings eller? Flott solstol da...

susan`s side sa...

Den stolen har jeg, 2 stk faktisk og de er kjempegode å sitte i

-Mia- sa...

Skulle hatt et par av disse under epletrærne mine i den nye hagen!! :-) Ha en fin langhelg! Klem-Mia