lørdag 30. mai 2009

Rødhette


Oh right, da har jeg vært å klippet håret... det er jo selvsagt noe man må før man skal på fest! (særlig når man fester kun 1 gang i året..) *S* Har kjøpt meg en ny hårfarge også, så dette blir spennende!!
Ha med en ost stod det i invitasjonen... kremt, jeg har med 5... Vertinnen og jeg er ganske like, vi er litt redde for at de andre skal ha med seg kun tine smørost! .... så du frk fischer må nok belage deg på ost på brødskiven ut hele neste uke!! *LOL*
Sliter litt med tekstmeldinger om dagen, disse bokstavene på iphone`n passer nok best for små barnehender....
Nå skal jeg forandre meg selv til rødhette...
Ha en fin pinse..
klem

4 kommentarer:

familiens Johnsens hverdag sa...

Blir spennende og se hvordan du har blitt:d Sikkert kjempe fin:D

Kos deg på fest i kveld:D

Line sa...

Kos deg på fest :)

borghild sa...

Er så enig med deg, skjønner ikke de som bare spiser krydderost fra Tine når man er invitert på ost og kjeks, hi hi;-) Det er jo sååå mange gode oster! (Og nå fikk jeg skikkelig lyst på ost, nå som butikkene er stengt i to dager;)
Kos deg masse i 'nytt hår'! Klem B:-)

Hilde sa...

Du, det med å skrive på telefonen er også en vanesak:-) I begynnelsen bommer jeg mye på bokstavene, og nå blogger jeg masse med mye tekst fra iPhonen..så det kommer skjønner du:-)