fredag 15. mai 2009

Nam


Ett tygg og du er hekta! God helg til alle...

9 kommentarer:

Fjordheim sa...

Det var noe nytt jeg ikke har fått med meg. Kan tenke meg den er god ja. Håper jeg ikke finner den Hehe.
Ha ei flott 17.mai helg :)

igi sa...

Tror ikke jeg skal prøve meg på de - blir altfor fort hekta på sånt.. Ha en fin helg!

Tonje sa...

Heisann!

Den var ny! VIL smake, men har akkurat tylla i meg ein halv pakke Smash så det blir ikkje i dag ;o)

Helsing Tonje

familiens Johnsens hverdag sa...

Hmm...den har jeg ikke sett... må vel se etter den, men kanskje bare la den stå pent i hylla? Æsj er ute og kjører om dagen... dritt...

Ha en riktig god helg!

Ida sa...

... og jeg som elsker stratos.. jeg har herved lukket øynene og fortrengt dette innlegget... *Phu*

Camilla sa...

Ja, det er helt aikkert og visst.. De var knasende gode!! :-) Hilsen en som MÅ prøve alt nytt.. hihi

Hege sa...

Den her er faarlig for meg! Har alltid likt stratos...
-god 17 Mai til deg og dine:-)
Klem Hege.

jordbærpiken sa...

Hm. Denne har jeg aldri sett før, men var fristende å prøve! Takk for sjokoladetips. :)

Siv sa...

Den ser bare helt nydelig ut,men jeg skal IKKE prøve den:-):-)
Ha en fin 17 Mai alle 4.
Klem