søndag 24. mai 2009

Man tar det man har...


Soverommet har ikke jeg blogget noe særlig om... det mangler noen lister og et par strøk med maling både her og der! Men forandring fryder...


Stjernesengetøyet fra KID er på... det er flott og se på, men holdbart..eh, nei.. mens jeg tok det på datt det av et par trykk knapper.. og etter 40 grader i vaskemaskinen synes jeg det har blitt blassere.. men man får vel hva man betaler!?



"Julegardinene" som hang på stua til jul er vasket og hengt opp på soverommet. Det gav en lunere stil på soverommet.. ikke så sterilt lenger. Enten må jeg male senge, eller kanskje kjøpe ny? *S*

Vi har grillet i dag.. jeg svei halve middagen.. men noen pølser overlevde!

ha en fin kveld..
klem

14 kommentarer:

Anja Holt sa...

Det er nok best å kjøpe ny seng. *støtter deg* Jeg også trenger det, men føler meg som den reklamen "føler du at du er den eneste som vil fornye hjemmet ditt"....

Jannicke sa...

..koselig med en titt inn i soverommet! Likte veggen med liggende panel, det er så pent...

Ha en fin søndagskveld! Klem J.

Living White sa...

Nja jeg tror altså at det vil hjelpe bra på å male sengen. Jeg hadde prøvd det først i allefall:)

Therese ~ Fjellrosa sa...

Jeg tror også jeg ville malt sengen, for hodegjerdet var jo fint. Minner meg litt om den maritime stilen faktisk :)

Perlehvit sa...

Likte gardinene og lysekrona -kjempefin!!

Og lillegutts bukser i innlegget under var og fine!!:)

Syns nesten du skal klage på det sengetøyet!! Det skal jo tåle en del mer enn det!

Husmora sa...

Det var jo lekkert det soverommet. Og sengetøyet har holdt fint hos meg altså, jeg har hele fire sett av det med stjerner. Reklamer på det.
Du vi har faktisk ikke converse sko her i hus så jeg kan ikke hjelpe deg med størreslen. Men vi hadde i fjor og de var snåle i størrelsen i alle fall. Ring eurosko på Ski storsenter og be de måle dem, jeg vet de har converse til barn der.

ALIN sa...

God kveld, så morsomt at du kjenner Lisa:) og takk for kommentar på bloggen min. Nå har jeg rota litt inne på din også. Kjempefint hjem du har! (Og veldig søte barn!)

Fortsatt god søndag!
Klem A.

Anettes hus sa...

Hei! Så koselig soverom dere har!!

Klem Anette:)

opp ei trapp inn ei dør sa...

Synes du har et koselig soverom! Sengen er fin den, men ville sikkert blitt enda finere hvis du malte den. Pent med lysekrone over sengen, det ønsker jeg meg og... :)

borghild sa...

Koselig soverom, og sengetøyet har jeg også kjøpt:-) Det er til storebror i huset, han har litt sånn rute/stjerne-opplegg på rommet sitt, så det passet der:-)
Utrolig fint tøy du har kjøpt også, likte både trøye og bukse så godt at jeg måtte sjekke om buksa fantes i str 128. Den sluttet seff på 122, og det tror jeg blir i minste laget nå... kjipt, og jeg synes iallfall ikke den var feminin, slike bukser blir vanligvis mye bedre på enn på bilder:-) Ha en finfin kveld! Klem B:-)

myhome sa...

Deilig og luftig soverom dere har! Liker godt lyse vegger, det åpner rommet!
Sengen din blir kjempefin om du maler den samme farge som nattbordene, så passer de fint sammen. Men som møbelselger burde jeg vel kanskje sagt at du må kjøpe ny?! Vet du hva vi selger mest av? Rammesenger med eller uten gavel! Og så er jeg tilhenger av sengetepper, hva med et teppe i som harmonerer til lingardinene på hele eller nederste del av sengen?

Stilig lysekrone!

Ha en finfin kveld!
Klem Anita

Daisys home sa...

Syntest at soverommet ditt var kjempekoselig.Lysekrona likte jeg godt.Skjønner at du vil kjøpe ny seng,men hodegavlen var jo fin da.Jeg har heller ikke blogget om soverommet mitt enda,liksom et glemt ROM.Men får se etter hvert.klem

Karna sa...

Det var kjedelig at det ikke var bedre kvalitet enn det...det er for dårlig.

Flott soveromm dere har, med flotte gardiner!

Anonym sa...

Hei.
jeg ville malt sengen lik nattbordene og fått et kappelaken på.
Da blir det mer helhet over det.
Det er ikke noe problem å reklamere på sengetøyet. De er alltid hyggelige og du får nytt uten problem:)