lørdag 23. mai 2009

Lørdag


Har prøvd å ta noen bilder, men sola skinner så vakkert inn her at det er ikke så lett å ikke få mørke bilder! Dette er lillestua, her leker de små og de store pleier å ta seg en dupp i stolen, ganske ofte begynner vi med å lese et blad eller en bok... så bare detter øynene igjen!!


Spisestuen våres... dere har jo sett bilder av dette før, men gjentaglese er både morro for store og små.. ikke sant! *LOL* (Skulle ønske at gulvene var hvite altså.. men sukk..)



Denne flotte "matboksen" ble med meg hjem fra søstrene grene på Sandvika i går, åh som jeg gleder meg til å ta den i bruk... bare fargene gjør meg glad!!


Hva skal dere i dag da? vi har ingen planer, skulle egentlig på kino.. men tror det fine været stopper for det! Hmmm.... lillebror savner fortsatt søsteren sin!
Ikea ble det på meg og denne damen i går også.... det ble noen putetrekk og noen lys!
Ha en fin og solfylt dag...
klem


2 kommentarer:

Laila sa...

Så koselig det var hos deg. kan forstå at det er deilig å sitte her
å drømme sg bort.
Ha en fin helg

CB sa...

Nydelig hjem du har! Har noen møbler som "er på vei" til å bli hvite, gleder meg stort til det blir ferdig. Masse fin inspirasjon å hente hos deg!
Ha en fortsatt fin lørdag!