søndag 24. mai 2009

Lillebror

Her er lillebror i sine nye klær.. Takker for responsen på det forrige innlegge... Det er ikke strikken som gjør at jeg synes den så litt jentete ut den buksa, det er den buede sømmen i fronten. Jeg elsker slike bukser med strikk, det er så behagelig for barna, blir liksom en penere utgave av joggebukse! Men når han fikk på seg buksa så skjønte jeg ikke hva jeg selv mente.. for buksa er like tøff til gutt som til jente!!!


Ta bilde nå mamma.... haha, han liker egentlig ikke å bli tatt bilde av.. (skjønner ikke hvem han ligner! *plystrer*)



Her er han klar for å gå ut i dag, han og pappan skal på flystevne sammen med bestekompisen. Mor får alenetid.. skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre..*LOL*

Bukse og hettejakke er merket Nova star kjøpt på Monochico i Lillestrøm. Genseren er fra merket Hollys og kjøpt i nettbutikken Minimikki.. Snakk om rask leveranse! *S*


Ha en fin dag folkens... her skinner sola i dag også!!
klem

11 kommentarer:

Hespe sa...

Næh, dette var tøffingen sin det!! Ser ut som han er glad i å posere, så kanskje har du en liten modell spire der... ;o)

Ha en supergod søndag!

Klem fra Hildegunn

Ida sa...

For en superskjønning :-)

Den stilen på det øverste bildet kjenner jeg godt til ;-D hahaha.. herlig herlig !

Superfine klær - og buksen var knalltøff !

Kose deg ALL ALONE (snufs..hihi!)

klem

Guttemamma sa...

Superstilig ble det,jeg er også glad i rødt til guttene!! Kos deg alene!!! klem

Drømmen om en eplehage sa...

Tantegullet mitt har maken bukse og jeg har ikke tippet det var unisex engang jeg. Synes den er skikkelig guttete!

Knallstilig ble han det!

Her er gullet syk, så vi er inne i helga. Stønn! Blir jo helt handlingslammet og orker ikke vaske engang. Håper litt ryddige hjem i bloglandia skal få meg inspirert for nå blir jeg snart gal av Thomastoget for fjørtende gang.

Kos deg med alenetid!

dilla sa...

SÅ fin!!! Og jeg synes ikke det er jentete i hele tatt :-)
Holly's & Nova Star mine favoritter sammen med Molo. De har masse fint til gutt!!

Linea sa...

For en nydelig gutt. :) Kjempe tøff i den buksen. :)

familiens Johnsens hverdag sa...

Det ble fint:D Ikke jentete:D Den jakka var kjempe stilig:d Får se på neste lønning om det blir noe mer:D

Ha en fin søndag!

M sa...

Så skjønn han er!
Deilig med litt alenetid?
Skimter noe kjent i bakgrunnen, en sånn aviskurv har jeg også..til kokebøker.
klem fra meg

Lotta sa...

han ble rååkul i buksa;).Hilsen fra monochicoLotta

☆ SessanochPrinsessan ☆ sa...

WOW vilka tuffingar!! Me like NS alltså ;D

Kram

Mi familia sa...

veldig fint bukser! fikk en i dag i posten og det blir kul til storebror.