fredag 29. mai 2009

Grillings!!


I dag etter jobb har vi kost oss med grill mat i hagen med Denne frua og familien, det er så deilig... her har sola skint og varmet i hele dag....

Fant ut av sim kort mysteriet i går, det var innviklet nok, men etter å ha lastet ned brukermanual på nett, så var vi i gang.... i dag på jobben låste telefonen seg og jeg skjønte ikke engang hvordan jeg skrudde den av og da tenkte jeg at dette kjøpe var et litt forhastet kjøp, for trenger jeg noe så avanserte greier da?!!



Jeg har kjøpt roser til mannen i dag, han bukket og sa tusen takk... men jeg fikk de tilbake for det var da jeg som måtte sette de i vann...*S*
I morgen er det jentekveld med ost, kjeks og vin... jeg gleder meg så masse!!
Ha en flott kveld og helg videre....

7 kommentarer:

Støv på hjernen. sa...

Mmmm grillings er digg assa. Jeg skal sette frem hagemøbler i morgen jeg og frem med grillen og mini og meg skal grille... hun pølser og jeg fisk tror jeg... nam nam...

myhome sa...

Og endelig kom grillværet!! Skjønne Roser!!! Ønsker deg en fin langhelg, og kos deg imorgen!
Klem Anita

myhome sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Englefryd sa...

Å så deilig med grilling. Tror vi også må grille i morgen. Håper godværet som er meldt slår til:-)
Grattis men Iphone.

Ønsker dere en god pinse.

Klem

The Lavendar Room sa...

Hvite roser er jo sååå fine!
Herligt med det fine været, jeg er ekstra tidlig oppe idag for å nyte været mest muligt, og da må en tur innom blogglandia prioriteres;)
Likte lampen din og jeg!
Jentekveld-er jo alltid kjekt,
God Helg,
Klem Julie Helen

familiens Johnsens hverdag sa...

Kos deg på jente kveld i dag:D Det blir nok koselig:D

Så snill du er med mannen din. Flotte roser:D

Anja Holt sa...

Kos deg med jentekveld i dag, da! Du kan lade skikkelig opp med sol i dag!