lørdag 9. mai 2009

God kveld!


I ettermiddag hadde vi ukas taco middag.. det synes store og små er digg. Det ble enkel servering, barna var småspiste da de egentlig bare gikk å ventet på lørdagsgodiset og popcorn.... (Så nå står det en slik popcorn skål fra Bruka på ønskelista mi!)

I dag har jeg vært på shopping sammen med Frk Fischer.... like hyggelig hver gang, vi har vært en tur på Linneas hage i dag, fikk med meg 6 stk "knotter" til et prosjekt jeg har... jeg har tusen prosjekter i hode, men jeg har ikke startet med noen av de!!



Dette er hva som ble med hjem fra shoppingen på det lokale senteret i dag... hmmm.... er det noen som ser noen likhetstrekk? Litt påvirket av bloggeverden?? Jepp, jeg er hekta på stjerner!! *LOL*

Nå er mannen på kino, jeg blogger, spiser sjokolade og titter på gullruten...det er tre ting på en gang!!
Kos dere videre..
klem

14 kommentarer:

familiens Johnsens hverdag sa...

Masse fint der:D Si ifra neste gang du drar dit:D Jeg vil gjerne være med engang:D

Ha en flott kveld.. natta her nå:D

Thea sa...

Takk for gratulasjonen:) Så masse fint du har kjøpt..! Man blir påvirket av bloggeverdenen ja. Merker det jeg også hehe.. Jeg tenkte jeg skulle på Kid'en til uka, men det kan jeg nok glemme skjønner jeg.... Ha fortsatt god lørdagsnatt:)

M sa...

),O
lö,)
l),
l
God lørdagskveld!

Tre ting; multitasking,altså?

Du er heldig som har fått tak i så
mye fint.
Jeg har vært på tre forskjellige Kid butikker, alle var utsolgt for kurvtingene...

Shabby Charm sa...

Så mye fint du har kjøpt.

Bordet du hadde dekker var kjempe fint.

KLEM FRA MAIA

Det hvite hjerte sa...

Åh, så hyggelig dekket bord!

Nydelig stjerne
teppe var det på
Linneas hage også?

Godis må man jo unne
seg, men kanksje ikke
to kvelder på rad som
jeg har gjort, ugh...

Nei, nå må det trimmes
bort så sykkelen blir jammen
god å ha i tiden fremover!!!

God natta klem

Smineset sa...

Så masse fint du har fått med deg fra shoppingen!

Kos deg masse! :-)

Guttemamma sa...

Mye fint!! Og lørdagskosen deres høres så herlig ut, og som hos oss!!Ha en fin søndag,klem fra Anette

moni sa...

Så mye fint du har handlet, stjerner er fint:) Hørtes ut som en helrig lørdagskveld:) Ønsker deg en nydelig søndag:)

irina /Alex sa...

Det er fordi du er dame at du kan gjøre tre ting på engang !!

Høres ut som min favoritt stilling!!
Ja en blir påvirket her inne, hmmm jeg blir kanskje ikke så påvirket lell...du vet at jeg liker å gå min vei !!

Det må være mitt enderlige ungdomsopprør !!

Ha en kjempefin uke , fyly med gleder !!!

Klem

Verandasol sa...

Så koselig bildet fra spisebordet, taco er alltid suksess :) Søte ting du har kjøpte deg og!

fru rosa sa...

Fine stjerneting du har kjøpt deg! Ha en god søndagskveld!

Drømmen om en eplehage sa...

Stjerner i øynene kan enhver ha det! hihi!

Taco er digg og alltid en suksess. Kresne lillebror hadde vel bare spist nachos om vi hadde det, men han bruker å være langt inn i drømmeland når det blir servert.

Ha ei skjønn uke, klem!

jordbærpiken sa...

Hei! Vil bare opplyse om at jeg har skiftet navn og adresse på bloggen min. Håper du vil legge deg til som følger hos meg en gang til, og forandre adressen min i bloggene du følger. :) Klem fra jordbærpiken (fru rosa).

storeflittig sa...

stjerner er herlig! veldig flott bord du har dekket til taco, imponert! her er det ikke så bloggevennlig når den retten serveres, hihi:)