lørdag 2. mai 2009

Full rulle..

Da har jeg kjørt fra sted til sted i dag, uten å finne noe særlig.. like greit for lommeboka er nesten tom!!

Fant en søt liten ting på Living da, to flasker oppi en kasse..


Jeg har helt balsamicoedikk på den ene og rapsolje på den andre..



For den nette sum av 59kr så var det ingen vits å tenke som om to ganger på denne!! Helt klart perfekt til kjøkkene!

Det hjelper på humøret når man finner favoritt olabuksa til storesøster på salg også, da var det bare å raske med seg en til i en annen nyanse. Lillebror fikk 3 gensere til under hundrelappen og da er det jo gøy å shoppe.. *S*

Var egentlig ute etter noen kurver på plantasjen, men de var da selvsagt utsolgt..dæven altså!!

By the way så er jeg litt stolt av meg selv om dagen, for den sunne linjen og treningen gir resultater, på de siste 8 ukene nå har jeg gått ned 2 størrelser i klær!! Alright...

11 kommentarer:

familiens Johnsens hverdag sa...

Så flink du er:D Gøy og gå ned:D Stå på...:d Ha en flott lørdag

Pernille sa...

Du er flink!!! Er det ikke godt å se at det gir resultater? :) Synes du gjorde noen kupp i dag på shoppingrunden!

Linda sa...

Morsomt med shopping-kupp. Den lille esken med flaskene var jo bare nydelig!
Så flink du er med trening og sunt kosthold da!
Imponerende:)

Ha en fortsatt fin helg.
Klem Linda

Lynetmor sa...

Hei, så fine flasker! Ha en fin kveld :-)

fru Pink sa...

Heihei! Wow, så flink du er:) Du fortjener en skikkelig shoppingrunde snart da, med utbytte også:)
Lekre flasker fra Living!
Ha en fin lørdag:)

Sissy's Hus sa...

Flinkesen! Deilig å finne kupp på salg.. :)

Klem klem

Livet er heeerlig sa...

Kjempeflotte flasker du fant deg, røverkjøp!!!
Og så flink du er med den sunne linje :)
Ned 2 størrelser, det er bra det!
Ha en super lørdagskveld
*Siv*

Landliv sa...

Herlig, min smak jo! God helg fortsatt :-)

Anja Holt sa...

hmmm, på tide med en tur til living ser jeg! og du har vært griseflink! 2 str er MYE!

Sivs hus sa...

Hei, Gratulerer med ny livsstil. Hva er dine tips? Velkommen til å vinne romantisk fuglebur hos meg. God helg fra Siv

aase sa...

Gosj, så flink du er da!! 2 str er det jeg skal i første omgang!! Det var bare å komme igang.......shoppe er lettere ihvertfall!!