mandag 11. mai 2009

Før og etter...

Her er før bilde av noen loppisfunn, stolen har jeg ikke gjort noe med... vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det... men bordet har blitt malt!


Jeg stod mellom å male det hvitt eller "kite" (lyseblått).... nå har jeg malt litt i den fargen før.. så jeg gjorde som alltid...


Det ble hvitt......


Vet ikke helt hvor det skal stå enda, men det passet fint der det står for så lenge!
I dag hopper jeg over treningen da jeg fryser og hakker tenner, feber nedsettende er tatt og soffan ruler...
klem klem

20 kommentarer:

etkjærthjem sa...

Så fint det ble! Deilig med mye hvitt, bra valg :)

jordbærpiken sa...

Superfint bord! Jeg også stemmer som regel for hvitt. :) Gleder meg til å se hvordan stolen din blir.

Håper du vil fortsette å følge bloggen min! Klem fra jordbærpiken (fru rosa).

jordbærpiken sa...

God bedring forresten! Mitt kjerringråd er å få i seg litt honning. Ha en fin kveld!

Sissy's Hus sa...

Bordet ble lekkert! :)
Håper formen blir fort bedre.

Klem fra
Christina

små og store drømmer sa...

den ble jo kjempe fin. Passet perfekt med en så flott lampe oppå også :)

Anine sa...

Hei. Bordet ble lekkert!
Også en vakker Kartell lampe...
I like it a lot. :)

igi sa...

Det ble kjempe fint! Veldig kjekk størrelse på det!

Anine sa...

Og du... Ingefærte er superbra. Med litt honning i.

moa sa...

så fint det ble..!
...og såååå fin lampe, da gitt :0)

god bedring!
moa

huset med det rare.. sa...

Det ble fint med hvitt! Har du planer for stolen også?
God bedring, er visst mange som har en sånn 2-3-dagers feber i disse dager... Veldig kjedelig..

Frk Fischer sa...

Du er jammen flink frøken...kan hjelpe deg med stolen..har stor stifte maskin også limer du bånd rundt..vel tror jeg veit hvordan vi skal trekke den om...viss du vil ha hjelp da...ti hi

Du får komme hit, blitt veldig god på å pleie syke og svake her nå...du er sikkert en drøm i forhold til en på 3 år...som forøvrig spydde ned senga si i sta....det dunster ikke digg her assa....så det er sagt!!!

Tante Polly sa...

Det ble jo nydelig!! Så fin blogg du har forresten!! :O) Ha en god dag! Hilsen Tante Polly

Hespe sa...

Så flott bord og stol du har fått fatt på! Bordet ble kjempefint i hvitt, og når stolen også kansje får et strøk med hvitt, blir det jo helt perfekt!!!

Fin uke videre til deg!!

Klem fra Hildegunn

M sa...

Det ble veldig pent i hvitt!

God bedring!

Klem fra meg

mali-mo sa...

Skal bli spennende å se hvordan du fikser opp stolene. ser du bilder fra lillemalirommet ser du hvordan jeg malte og trakk opp noen liknende. Artig, det er mange som har lignende stoler, men alle har liksom pusset dem opp i sin egen stil da.

God bedring, håper du kommer deg fort!!!!

Frøken Lykkelig sa...

Et nydelig bord.. og det ble enda finere hvitt.

Blir spennende å se hva du gjør med stolen :-)

Livs Lyst sa...

Det passet godt inn hos dere!

Ha en fin dag!
Hilsen L-jo

Living White sa...

Jeg ELSKER den type bord. De er bare såå fine. Jeg er spent på stolen hvordan den blir. Den blir vel hvit men selve stoffet du velger:)

Lisa Cecilie sa...

lekkert lekkert :o) møbler med virkelig fine detaljer!!!

☆ SessanochPrinsessan ☆ sa...

WOW det var bara super duper snyggt!!! Vill ha..

Miljoner kramar från hon som knapt har tid att blogga om dagen... Men finns här!