torsdag 7. mai 2009

Enda mer..


Joda, jeg fikk jo mere med meg fra kid interiør her om dagen... Disse to magazin holderne ble med hjem også. Jeg skal ta ut det fòret som det står magazines på for jeg likte de bedre uten.. Disse skal brukes til å legge ubetalte regninger i og diverse papirer istedefor å ha de liggende oppå micron..( for det er bare rot!)

Ble jo med litt til, men det får jeg vise senere...



På lørdag var jeg på ikea, fikk med meg disse hvite søte kurvene, de er perfekte til lys.
Tusen takk for alle koslige kommentarer....
Ha en fin dag alle sammen, nå skal jeg løpe ut i regnværet...
klem

16 kommentarer:

perler på en snor sa...

De magasin holderne var fine, jeg skulle også hadle de på KID i går, med tanke på regninger, Men de hadde ikke pakket dem opp ennå. I tillegg hadde jeg allerede gått og snirklet rundt den halvveis åpne forsendingen de hadde fått i ca tre kvarter; sammen med et knippe andre kunder. Jeg betalte det jeg hadde fått tak i og tenkte at jeg fikk heller ta meg en tur igjen litt senere.....Men da er vel alt solgt ut allikevel:(
-De har truffet godt denne gangen KID:)

Hespe sa...

Hei på deg...
Ja, hvem har ikke fått med seg at man får kjøpt disse herlige kurvproduktene på Kid. Jeg har også sneket med meg litt hjem - en flakseholder og en liten potteskjuler (..blir nok mer).

Ha en fin dag!

Klem fra Hildegunn

Det hvite hjerte sa...

Hei vennen

Herlige saker & ting
du har kjøpt deg,
helt i min gate!

Ha en fin fin dag
i regnværet håper
vi får litt sol til
helgen!

Klem

Frøken Lykkelig sa...

Ja den katalogen var jo bare å sikle over!
Jeg var også på kid.. men her i nord kom ikke forsendelsen før i slutten av mai...
så vi får se om jeg får tak i noe av det :-)
Nydelige ting i hvert fall!!!

Livs Lyst sa...

Skal si de fikk mye fint på Kid nå altså. Det er jo helt genialt!!
Kjempe søte de du kjøpte.

Ha en fin dag i regnværet. Det er litt grått her også i dag, men jeg skal ikke klage! Vi har hatt ufattelig mange fine dager i vår!!

Kos deg, det vil jeg!! ;O)
Hilsen L-jo

Fjordheim sa...

De korgene var fine. Så lurt å samle rekninger ol i slike, da ser det mye koseligere ut. Kanskej til og med koseligere å betale de rekningene.
Ønsker deg en god dag :)

Verandasol sa...

De bladholderene var jo kjemesmarte, og fine! Sånne tror jeg jammen jeg skal skaffe meg til mine regninger og papirrot som også ligger å slenger oppå microen... Ikke pent :P

Ha en flott dag!

Sissy's Hus sa...

Hihi.. :) mange som henger på KID om dagen.
Kjempe fine kurver!!

Ha en god dag.
Klem fra
Christina

Cathrine sa...

søte kurver :) oppbevaring får man aldri nok av! ha en flott dag..

Liv Elin sa...

Så mye fint du har funnet på Kid ! :) de magasinholderne skulle jamemn jeg hatt noen av også .....får se om det ikke blir tur til Kid til helgen - om de nå har fått inn mer enn sist jeg var da....
Ha en fin dag
hilsen fra l i Husrom & Hjerterom

Kine sa...

ååå Kid har tydeligvis masse fint om dagen,må nok ta en tur dit til helgen:) Søte kurver!!!!Ha en fin dag:)

Ludo Land sa...

takk, ja vi koser oss masse.
fine kurver, jeg liker også kurver. smil. jeg ønsker meg en skikkelig fin piknikkkurv.

Husmora sa...

Helt ut i det blå, ingen er gravid ennå :O(
Mere fra Kid ja, her hadde de omtrent ingenting av det i katalogen, jeg må ta meg en tur til vinterbro. Der har de visst alt.

Annika sa...

Har godt meg heilt forbi at dei har så flotte ting på Kid for tida - sånn går det når ein ikkje mottek reklame i posten:) Spørs om eg må ein tur innom Kid'en her i morgon:)

M sa...

),O
lö,)
l),
l

Hei hei, titter innom!

Jeg var på Kid hin dagen, og kom slukøret hjem.....der var det røsket vekk....
Tar meg en tur til en annen Kid i løpet av helgen.
De har så mye fint for tiden!

Andre etage sa...

Kid har så mye lekkert nå, billig også...
Flott blogg du har, masse inspirasjon å hente.
Ha en fin helg:)