søndag 3. mai 2009

Bare en av de dagene....


Søndagen startet tidlig her i dag.. det er akkurat som om ungene skjønner at det er fri, kroppen er stilt inn på at vi må dra de ut av sengen på hverdagene, men de spretter opp før sola står opp i helgene!! Blir nesten litt små rar av dette...
Nå er de ute i hagen og jeg hører de er trøtte allerede, dagen blir lang når de står opp så tidlig! far i huset er sur, ikke spørr hvorfor for det vet han bare selv!
Mor i huset er blodsprengt i øya, det er nummeret før jeg klorer de ut... samtidig med denne hersens allergien har jeg også fått øyekattar!!
Jaja, det er bare å kle på seg klærne og smilet og gå ut en tur.. alt blir bedre etterhvert!!
Ha en flotters dage...

16 kommentarer:

Reza Winandar sa...

Just blogwalking...and commenting...

dollartorupiah.blogspot.com

igi sa...

Vet akkurat hvordan du har det! Tidlig morgen her også, jeg sliter også med allergi og Igimannen leker bonde...

Vel vi får trøste oss at det går mot bedre dager ihvertfall med tanke på bjørkepollen....

familiens Johnsens hverdag sa...

Her fikk vi sove til vi våknet i dag.. småtrolla sover hos mormor. Må si at det er deilig innimellom. Men nå savner jeg de litt da..:D Men skal snart hente de og dra i bursdag.

Ha en strålende søndag:D

Hverdagen vår sa...

Håper du får en fin søndag, allikevel.
Ikke kjekt med allergi, øyekatar og morgenfugler til barn.

ha en flott uke,også-

klem fra Eli

Anja Holt sa...

Jeg valgte den perfekte far som våkner tidlig, mens jeg tar meg av nattskiftet når han er død. Trøster deg med at det blir bedre når de blir større, snart må vi dra dem ut av senga. Hevnen er søt og serveres best kald!

Livs Lyst sa...

Koselig stemningsbilde!
Ha en fortreffelig søndag!

Hilsen L-jo

jess1 sa...

Skjønner ikke hva det er med unger og fridager,men du kan trøste deg med at det er ikke bare hos dere. Min 9 åring kunne fortelle meg at det var kurt at de våknet så tidlig,for da fikk vi flere timer fri sammen...sant nok,men jeg er ikke alltid like enig ;o)
ha en fortsatt fin søndag !!

Det hvite hjerte sa...

Pussig, er det
ikke rart...
akkurat samme
her i huset med
yngste frøkna,
må vekkes i uke
dagene, men kommer
fridager så sover
hun lengre...grrrr....

leit at du er
plaget med allergi
og i tilleg øyekatarr,
jeg har begge deler selv
til tider og vet at det
er tortur og man virkelig
har lyst til å
klore ut øynene i ren
frustrasjon & tilfredsstillelse
der og da, men jeg anbefaler
deg å ikke gjøre det...

måtte le da jeg tenkte på
kommentaren din for et par
uker tilbake "hva har du
gjort nå da" ha ha...
jeg stod jo der å så
på deg med mine øyne
som vanlig!!! ha ha ...

Kos deg så godt du
kan ute i sola med
de søte små!

klemme klemme deg :)

Lykkelita sa...

Hmm, eni de dagene der skal man strengt tatt bare komme seg gjennom... Håper kvelden blir koselig da. Grattis med å ha gått nes to størrelser i klærne - imponert!!
God bedring med øyekatarr og allergi - isch, skjønner at du er frustrert!
Men smil - det blir bedre da!!!

Sissy's Hus sa...

Noen dager er sånn...
Håper allergien og katarren roer seg og at du får slappet av!

Nattaklem fra
Christina

Cathrine sa...

en slitsom dag.. grytili skal man ikke opp på en søndag :/ og sure mannfolk.. hva skal man si. håper morgendagen blir bedre.. klem <3

Englefryd sa...

Huff så kjedelig når dagen går litt sånn på tverke, får håpe morgendagen blir bedre. Så flott stol og bord du hadde kjøpt på loppis spm lå i et innlegg lengre nede her.

Ha en flott kommende uke.

klem

huset med det rare.. sa...

Hmm, høres kjent ut..!
Ikkeno allergi her i huset heldigvis, men det blir fort mange "suringer" når dagen starter for tidlig!

Silje sa...

Slike dager har vi her også. Håper dagen din ble bedre utover dagen. Ellers så har en altid morgendagen.

Klem Silje!!

vårt lilla hus sa...

Usch... hoppas det ger med sig snart!!
Stor kram/H

Livs Lyst sa...

Å så heldig!Du har en skjønn gyngestol baki der!!

Jeg ønsker meg en slik en. Gøy å ha noe å jakte på også da! ;O)

Hilsen L-jo