lørdag 16. mai 2009

16 mai...


Det er vel den store shoppe dagen for folk i dag, alt må være klart til nasjonaldagen. Håper for all del at vi ikke får brukt for disse skoene i morgen her på østlandet!! Reprise fra i fjor har vi ikke lyst på....
Jeg har vært på shopping i dag selv... nye sko er kjøpt, vurderer å kjøpe gnagesår plaster også, da jeg er så heldig at jeg skal holde styr på en hel 1 klasse som skal gå i tog for første gang ..gleder meg.
Har fått meg nye puter til utemøblene... og 2 stk stjerneputer er kjøpt. MEN, jeg sitter her å vurderer å bytte alle putene! Tenker så det knaker nå... (orker jeg å hive meg ned på senteret igjen??
Ha en fin lørdag folkens... ikke slit dere helt ut!!
klem

9 kommentarer:

Fjordheim sa...

Nei slikt fottøy vil vi ikke ha brukt for i morgen.
Ønsker deg lykke til med 1.kl.
Ha en flott dag :)

Det hvite hjerte sa...

Nydelige støvler, helt i min gate!!!
Lykke til med 1. klasse tog i morgen, her hos oss skal begge
barna gå i tog også, Sofie med 1. klasse & Ludvig i flaggborgen 7. klasse, Stor stas for begge!
Nå har vi kjøpt inn vått & tørt og blomster og sånn. Gjenstår litt stryking og matforbredelser så er det i box!
Ha en fin feiring av nasjonaldagen!
Klem fra meg til deg! :)

Landcharm sa...

Nydelige støvler, med en fin farge. Lykke til med dagen i morgen!

☆ SessanochPrinsessan ☆ sa...

Lycka till med att hålla styr på 1 klassingene i morra & hoppas du ikke får bruk för de sötaste stövlarna just i morgon da, men en annan dag ;D

Klemmer

lovecountrychabbychicstyle sa...

Ha en riktig fin 17.mai!! PS: nydelige støvler!!!! klem Lillan

M sa...

Rosa støvler! Så koselig!
Jeg synes det er så fint på andre, men jeg er for mørk til sukkersøte farger....synes jeg selv iallefall....
Jeg kler krydder!
Så mine er i en mye kjedeligere farge!!!
Riktig god 17.mai til deg,
tre roser fra meg!
@->- @->- @->-

Guttemamma sa...

Nei,husker du i fjor,det snødde...Skal gå med 3.klasse,de er klare tror jeg.Lykke til med 6åringene! klem

Drømmen om en eplehage sa...

Her er det meldt sol og det MÅ det bli for paraply og vogn funker ikke. Og bunadregnkåpen jeg skulle ha kjøpt ett helt år er ennå ikke kommet i hus. Ja, ja slik går det her, i snilefart.

Håper dere får en skjønn dag i morgen. Jeg skal se på russegutten min og kjenner jeg gru/gleder meg. De pleier å lage ett himla show i toget og jeg håper bare ikke han er en av de som springer i G-streng badedrakt. Det var det en som gjorde i fjor og jeg tipper hans mor var ufattelig stolt og annonserte til alle at: Se, der er den kjekke sønnen min" Not! hahahah!

Kos dere i morgen!
Klem

MOLLY sa...

GRATULERER MED DAGEN, og kos dere masse!!!!
Molly hilsen fra skogen:)