tirsdag 7. april 2009

Vår følelsen....

Ja, det har vært så varmt her de siste dagene over 10 grader... og da kommer vårfølelsen selv om snøen ikke er borte. Så nå er vinter gardinene byttet ut!


Disse naturlin gardinene sydde jeg i desember og de har hengt siden da.. selvsagt er det litt mer spill i rommet med disse....


Men det kommer mer lys inn med disse hvite.... og det er deilig nå! Jeg ser at det gule har forandret litt mening hos meg så når påsken er over da kommer det litt pastellfarger rundt omkring tror jeg, for bare hvitt er jo litt klinisk! *S*

Barna er sammen med svigers i dag og jeg rydder hjemmet.. eller litt lat er jeg også, så soffan og datan får mye tid sammen med meg de og! *LOL*

Ha en fin dag dere.. her skinner sola!!

8 kommentarer:

Hespe sa...

Nordfjord titter innom for å ønske deg en riktig herlig påske - kooos deg:o)

Klemmer fra Hildegunn

Fjordheim sa...

Ja det er visst omtrent som her.
Skal støvsuge og vaske litt. Men må innom å finne litt inspirasjon til det en skal gjøre her. Kjenner at den ikke er helt på topp nei.
Ha en god dag. Og lykke til med det du skal gjøre :)

Jorid ღ sa...

SÅ fine bilder :-) Blir bestandig så lyst og trivelig med lyse gardiner!

Klem J

Sweet Memories sa...

Hei! Så nydelig spisestuen din er!Flotte gardiner også.Ha en riktig fin påske !:)

Benedicte sa...

Ja, du må ikke forsømme datan og soffan!! Tenk hvis de blir sure, og ikke vil ha noe med deg å gjøre lenger....det hadde vært grusomt, det....
Da måtte du blitt et sånt irriternde effektivt menneske som aldri utsatt noe for en liten bloggpause, hehe!!

God påske fra ei som er gode venner med go'stolen og datan;)

Lykkelita sa...

Så fien gardiner - er enig med deg i at pastell må innføres i hjemmet etter påske. Det er jo så nydelig!
Ønsker deg og dine en vidunderlig påske:)
Varm klem fra Elisabeth

Livs Lyst sa...

Kjempe fint med de litt mørke gardinene syns jeg!

Hilsen Ljo

☆ SessanochPrinsessan ☆ sa...

Så vitt & delikat det blivit hos er, riktigt vårigt ja!!

Stor klem & Glad Påsk