torsdag 16. april 2009

Lyset...


Her skjer det ikke så mye om dagen... Jeg går på jobb, er sammen med familien, trener og spiser jaggu sunnere!

På interiør fronten skjer det ikke noe av de tankene man har i hode, det skal skiftets noen dører her men det tar tid! Har fortsatt ikke malt amerikakisten heller...sukk sukk...

Men en ting er sikker og det er at jeg skal innom disse jentene på lørdag, for et slikt yankee cotton candel skal jeg ihvertfall ha!! (Bortsett fra at jeg ikke liker luktelys da... men prøve det skal jeg)

Nei dere... nå venter jeg bare på at jeg skal dra på trening!

klem klem

4 kommentarer:

Adale sa...

sååå flink du er, har ikke trent på lenge...Men nå kjenner jeg for å være ivrig på det også.
Det lyset så spennende ut, har ikke sett de der...
klem

Jeanette sa...

Det er jenta si det! Da er det jeg som jobber. Jippi! Klem Jeanette

Lynetmor sa...

Hei, innom for å ønske deg en fin helg :-)

Ingrid sa...

Så sunn du er blitt da! Prøver jeg også.. men er altfor glad i søtt... uff..
God helg!