søndag 19. april 2009

Loppisfunn..


Det er helt utrolig, den lokale loppisen her den er veldig populær... her kommer folk en halvtime før åpning og køen er lengre enn lengst. Når klokken nærmer seg slaget, da ser du de eldre damene kommer snikende innover i køen.. for ja snike det kan de... så klippes snoren og folk kaster seg inn... klarer du ikke å stå på beina da er jeg redd du blir tråkket ned.. Det er helt komisk!
Det værste er at jeg stormet meg inn jeg og... for klarer du ikke å få med deg falkeblikke og tempo så finner du ikke noe! Denne stolen og dette lille bordet ble mitt... Jeg har aldri pusset opp en slik stol før, men en gang må bli den første, så om noen har noen tips så er det bare å komme med de!
I dag er det hagen som står for tur, sola skinner og man blir så glad og sprudlende av den!
kos dere og ha en fin dag...
klem

10 kommentarer:

Charlottes interiørblogg. sa...

De stolene er bare så fine:) Et tips er å kjøpe møbelsnor på www.stoffogstil.no. Der har de mange fine snorer som du kan sette på i kantene etter at stoffet er satt på!

Cathrine sa...

kjempe fine møbler du fikk taki da;) gamle damer kan være skumle... heheh

ramboline97 sa...

Hei.. så flotte loppefunn.. jeg har også 3 stk. av de, 2 med broderier.. men jeg har ikke helt turt å begynne oppussing på de... Men jeg må.. de er ikke min stil nå.. jeg skal iallefall legge ut bilder når det er gjort.. lykke til.. kanskje du rekker det før meg??

Det hvite hjerte sa...

Heisann,

Så fine møbler
du fant på loppis
i helgen!
Gelder meg til å se
resutatet, det klarer
du sikket fint!

Vi har også holdt
på i hagen idag,
raket og ryddet,
kost oss i solen
og nytt at det er
vår, den herligste
årstiden som finns!!!

klmme klemme deg :)
ann-christin

PS! også de gode
brødene, mmmm.... nybakt
brød med brunost, det er
digg digg digg!!! Flinke deg!!!!

Lena sa...

Så fint det ble sammen! Dette klarer du, vettu - gleder meg til å se det ferdige resultatet!

Frøken Lykkelig sa...

Ja det var litt av et funn!!! Kjempefint! Sånn kunne jeg også ønske at jeg fant. Det blir kjempefint når du får pusset de opp! Har ikke gjort det selv.. så jeg har dessverre ikke noen gode tips å komme med... men jeg gleder meg til å se hvordan det blir!
Lykke til og ha en herlig uke!

Husmora sa...

Stilig. Jeg har akkurat samme bord bare i litt større. Kjøpt på bruktbutikk. Gleder meg vilt til å få malt det.

Stine sa...

Fine møbler :) Hvor mye måtte du gi for herligheten? Jeg har også vært på loppis i helga, skal legge ut bilder!

Linda sa...

Gleder meg å se resultatet!!!Jeg har 2 stk som venter på oppussing:O)

mormonsen sa...

Noen skikkelige skatter du fant deg! Loppis er bare spennende. Selv om det hender at jeg ikke finner noen ting, så har man fått med seg spenningen og atmosfæren.
Artig blogg har du også.
Et lite tips fra en allergiker til en annen: Har du prøvd å skylle nesen med saltvann, fra sånt plasthorn som du får kjøpt på apoteket? Det gir i alle fall meg litt bedre dager på denne årstida.
Og så burde vi begynne å jobbe for parfymefrie soner i fly og tog og ellers i det offentlige rom. På samme måte som med røyk.