mandag 6. april 2009

Litt av hvert...


På lørdag var vi en snar tur på ikea, vi fikk en tilgodelapp av pappan og mamman min... Kjøpte den blikk kanna som trollhasselen er i..den kom i tre forskjellige størrelser og dette er den midterste! Vi kjøpte et speil også, men det viser jeg senere. (gardiner og...)
Begynner og venne meg til gult også nå, synes nesten det er en litt koselig farge..*S*


Stuebordet vårt ovenefra, jeg har prøvd å ta av klistremerke, men da detter all malingen av også...*LOL* Nå surrer det noen ideèr inne i hodet mitt, noe det ikke har gjort på lenge.. men jeg lurer på om det blir et par konsoll bord av både spisestue bordet og stuebordet... må tenke litt til bare!

Her skal jeg kose meg mye i påsken... jeg er hjemme med barna mens herr fjeldhammer er på jobb... leke "daten" jeg håpet på i dag ble ikke noe av så vi må snart finne på noe annet, ellers så blir vi tv slaver her og det går ikke! På onsdag eller torsdag reiser vi på hytta til mine foreldre, det blir godt å komme seg bort litt!
Ha en fin dag....

6 kommentarer:

Landcharm sa...

Her begynner påsken å falle på plass, ser jeg. Ha en fin påske.

Maliva`s verden sa...

Se her er du klar for påsken ser jeg,koselig....Gøy å se kosekroken din også,ligner veldig min...hi-hi...Klem fra Maliva

Jorid ღ sa...

Så fine bilder :-)

Ha en flott påske!
Klem J

Drømmen om en eplehage sa...

spent på hvilke planer du har med bordene dine jeg nå ;)

Play dates kan være redningen de. Her sluttet lillemann p sove på dagen i helgen. Han har holdt ett himla leven på kvelden i en uke nå, så da er det vel bare å kaste inn håndkledet og innse at han ikke er baby lenger. Hulk!
Bare så praktisk at slike rutineedringer alltid inntrer når eplekarten er bort på jobb. *himler med øynene*
JA, ja det skal bli got å komme seg bort noen uker og få litt miljøforandringer. Både for mor og mer eller mindre småttiser.

HA ei flott påske kjære du!
Sol fra Tove

Anne sa...

Koselig blogg du har:) God påske!

Lynetmor sa...

Hei, så fint det ble med det gule inntil det hvite :-) Ha en fortsatt fin påske :-)