lørdag 18. april 2009

Herlig dag!!


Se Jeanett, nå er lyset tent!
Det ble en tur på Monochico i dag etter loppemarkedet.



Lyset ble tent før mørkedsfrembrudd for å bare føle lukten.. som sagt så er jeg skeptisk mot duftelys da jeg er allergisk mot diverse lukter... jeg tåler veldig få parfymer, og all såpe må være fritt for parfyme! Den nye tøymykneren i huset må helles ut da mor bare nyser når klærne kommer på...*S*



Det er ikke ofte jeg er på Monochico, men gud så koselig den butikken er og når jeg til og med kan kjøpe litt stæsj samtidig som jeg kan handle noen klær til barna da er jeg i heaven, det er tre ting på en gang det!!

Tusen takk Jeanett for en koselig prat og flott service...

Det ble også et par kjøp på loppiset jeg var på i dag, det kommer i morgen...
Takk for i dag snuppa!!

6 kommentarer:

mi-rachel sa...

for en herlig bukse!

Adale sa...

blir sååå nyskgjærrig på det lyset..
ha en fortsatt fin kveld...
klem

Anja Holt sa...

Hmm, jeg tror jeg må stikke innom den butikken ved neste mulighet!

Jeanette sa...

Hei :-)
Det var veldig hyggelig å få et ansikt til frufjeldhammer altså!! håper du får en velduftene kveld uten nysing ;-) he he
...og tusen takk for et hyggelig besøk av dere, kjempekoselig!
Stor klem fra Jeanette

Hilde sa...

Ja, ikke rart jeg ble litt oppgitt nei:-) Min kjære hadde faktiskt aldri bommet på noe slik, han hadde reist innom 3 butikker han til han fant det han skulle hatt...så han bommer aldri:-)

Ikke sant duftlyset luktet bra....digger duften Clean Cotton....

☆ SessanochPrinsessan ☆ sa...

Min favorit duft over alla Clean Cotton är doften helt enkelt!!

& snyggaste NS byxorna hade fruen fått med sig hem också gitt ;D

Ha en skön söndag