mandag 6. april 2009

Funn.


Dagens funn, flotte lykter fra bohus.

11 kommentarer:

Jorid ღ sa...

Så fine de var :-D

Frøken Englefjes sa...

Nice!

janne - kathrine sa...

Og på salg da eller..?

Ønsker deg en riktig fin påske :-)

Linda sa...

søte:O)

Linda sa...

Dette var skikkelig koselige lykter!

Påskeklem

Kaos sa...

Åj de var fine!

Har lett etter slike - Bohus here I come :)

God påske!

Det hvite hjerte sa...

Oj, de likte jeg godt, stemningsfyllt!
Nattaklem

Villa Luftslottet sa...

dæ....n - de var knallfine!!!!!!Bare innom for å ønske deg en fin tirsdag:)

Sol fra Nina

vintagepaintings sa...

Oi de var fine - slike kunne jeg gjerne tenkt meg! God påske :) klem

mi-rachel sa...

koselige.

Living White sa...

Kjempefine lykter. Det jeg savner her på denne tiden og fremover er mørketiden ute om kvelden og natten. Jeg skulle mer enn gjerne sittet med tente lys på terassen nå som det går mot sommer