onsdag 8. april 2009

Forandring fryder :o)


Slik så det ut i gangen.. jeg likte det, men det føltes alltid at det manglet noe! Entreèn er smal, og med et speil fikk man litt mer rom følelse... (vi har en grovgang også, den holder vi på å pusse opp.. blir jo aldri ferdige!!)



Sånn ser det ut i dag.... ikke lett å ta bilde av, stod jeg i døra til barnerommet, så man jo hele fotografen i speilet...*LOL* Døra til venstre er til grovgangen, den skal byttes ut... vi har bestilt dør. Det blir dessverre fort rotete oppå denne kommoden.. men men!! Speilet er fra ikea, samme serien som kommoden..
kos dere...

9 kommentarer:

Anne sa...

Stilig med speil, rommet blir virkende større i tillegg:) Ha en deilig dag:)

Frk. T sa...

Hei!: )

Tror det må være første gang jeg er på bloggen din, og her var det virkelig koselig!!: ) Er så morsomt å oppdage blogger man ikke har vært på før..

Så fint det ble med speil over kommoden i gangen, et speil gir litt mer romfølelse ja..
Lyst og pent!!: )

Ønsker deg en fin påske, på gjensyn!: )

siren sa...

Oiii...så utrolig flott det ble! Speil gjør virkelig rom mye større, og så er de jo så dekorative også! :)

familiens Johnsens hverdag sa...

Det ble stilig:D

Ha en fin påske:D

Anno2009 sa...

Så flott blogg du har. Utrolig smakfullt hjem da. En fryd for øyet mitt iallefall.

Riktig så lekkert med speil over kommoden. Likte også den pokalen du har på det hvite høyskapet i stuen, med blomst oppi.

Håper det er greit at jeg la deg til blogglisten min....

Ps. Et før bilde av sofakroken din virker så kjent.. Har du vært en del på Hus og hjem inne på NM??

Ha en god påske:)

Vibeke sa...

Så fint det ble! Gjorde seg virkelig med det speilet.

Har selv samme kommode i gangen, og den er god å ha, rommer MYE. Har tappa opp jeg da, så ikke plass til å ha noe speil over. Men masse rot blir det ja! Alle i familien legger fra seg ALT der..

Ha en flott påske.

Koselig blogg har du. :)

Linda sa...

Det ble virkelig forandring!!! Kjempe fint!!

mi-rachel sa...

så fint!

Anja Holt sa...

Det ble kjempefint! Du, det speilet, hva heter det og hva er prisen? Jeg kunne tenke meg det over benken i gangen vår også!