lørdag 25. april 2009


Alright, sola skinner og jeg er blidere enn blidest... akkurat så blid at jeg trykket på send knappen hos Laradoute, trøste og bære snart har jeg hele farge skalaen i nike shox samlingen min!!

Jeg krysser fingrene på at Herr Fjeldhammer ikke leser akkurat dette innlegge... for disse skoene blir trygt lagt ned i nattbordskuffen en stund! Der må de ligge til en dag jeg plutselig kan ta de på meg, en dag hvor Herr Fjeldhammer og hans favoritt lag i fotball har vunnet hele serien og enda litt til!! For da jenter, ja da er han så blid og blind at han ikke ser eller bryr seg om jeg har kjøpt HELE verden!!

På loppis i dag fant jeg meg to stykk nye nattbordskuffer, så nå kan handlingen starte... for her er det plass til masse!!

By the way, ha en fin kveld da dere.. grill litt og kos dere masse med en deilig skål sjokolade... det skal jeg!!

klem klem

23 kommentarer:

Adale sa...

KNIS!
Jeg har i dag kjøpt mitt første par, helt sorte....og jeg ønsker heller ikke sååå mye oppmerksomhet rundt foreksempel pris og sånn....
Gjør ingenting om mannen ikke ser de;)

Ha en flott dag
klem

opp ei trapp inn ei dør sa...

Hihi:) grattis med nok et par nike i samlingen din:) de så jo veldig flotte, og ikke minst gode ut!!

Nå ligger jeg på sofaen og koser meg med sjokoladeskålen min, og det har jeg tenkt å gjøre i kveld!

kos deg:)

Boligfryd sa...

Hei!
Så fine! Har også sans for Nike Shox. Vil bare tipse deg om en nettbutikk i det store utland www.nike-shox.net som har rimelige Nike Shox. Jeg bestilte 3 par der i høst og betalte 920,- for alle 3 inkl. frakt. De ble sendt som "gave" slik jeg ikke betalte noe i fortolling. Jeg fikk mail om at skoene var underveis og at de kunne følges via sporingsnummer. Det tok ca. 1 1/2 uke fra jeg bestilte til jeg mottok dem. Grunnen til at det ble så rimelig skyldes at dollaren var lav på det tidspunkt jeg bestilte.
Ha en strålende helt i deilig vårvær! Mvh. Mona :-)

Jorid ღ Noe På Hjertet sa...

Hahahaha, nå lo jeg godt! Så herlig skrevet :-)

Ha en strålende helg!
Kleem

Husmora sa...

Ha ha. Jeg har enda friskt i minne et par andre shox gubben din fersket i nattbordskuffen.

Det hvite hjerte sa...

wow de var veldig fine, jeg har 4 par, men ingen nye i år så jeg vil også kjøpet meg nytt shox par snart!!! verdens beste sko :)

kos deg ikveld vennen, klemme klemme deg!!!

jess1 sa...

Ingenting kan måle seg med Nike shox,så jeg skjønner deg godt jeg. Er på jakt etter nye jeg også,og det ser ut som jeg må innom La Redoute en tur... ;o)
Ha en fortsatt super helg ;o)

Hespe sa...

Hi, hi - er glad i nike du ;o) Håper du snart får anledning til å bruke de da ;o)

Ha en fin kveld - kos deg med sjokoladen!!

Klem fra Hildegunn

Anja Holt sa...

Siden du har blitt fersket en gang tidligere kan du godt lagre de hos meg til seriemesterskapet er over. *flirer*

Living White sa...

Jeg skjønner jeg har mye å lære, prøver jo bli litt sporty selv her nå men har ikke hørt om disse skoene. Sikkert fordi jeg har hatt fokus på alt annet enn joggesko og treningsutstyr. Er dem spesiellt gode eller hva er det med disse? Uansett var de veldig fine å se til:)

Anine sa...

Vi damer... :) Vi prøver å lure oss unna. Gjorde det senest i går selv. :) Jaja, vi mååå jo bare!
Ha en fin søndag da. :)

Anine sa...

Vi damer... :) Vi prøver å lure oss unna. Gjorde det senest i går selv. :) Jaja, vi mååå jo bare!
Ha en fin søndag da. :)

Frøken (male)STRØKEN sa...

Heldigrisen.. dritstilie sko!!!
Å ja, eg elske den nye lampa mi ;) den blir en ren PRYD i stua ;)

Søndasklem!

Lykkelita sa...

Hi hi, utrolig hva solskinn og et par sko kan gjøre med humøret!

Ha en herlig søndag:)

Daisys home sa...

Yes,kjenner meg igjen der da!hvorfor i all verden skal ALLE og enhver vite hva det og det koster.Måtte bare le da jeg leste det.Har forresten selv netopp bestilt meg et par av de nye lettskoene ifra PUMA.LEFT heter de,ifra nettbutikken XXL.Men de er ikke kommet enda,så er spent på åssen de er.Viktig med skikkelige sko med demping når de brukes til gåturer.Tidligere tenkte jeg ikke over sånne ting,men etter alle ryggplagene så er jeg blitt mere bevist på akkurat det!Ha en fortsatt fin kveld,klem

Daisys home sa...

P.S skulle selvsagt ha med at disse skoa dine var knaillfine!!

Bo med barn sa...

Hi hi...kvinnelsit skal man ikke le av. Jeg har også nye på ønskelisten, men jeg har ingen nattborskuff:(

God ny uke!

Trude sa...

He-he. Et par Nike shox kommer aldri bort..

Torilpia sa...

Er så lettvint med nettshopping - litt for lett innimellom. Skjønt her går det mer i filmer, musikk, bøker og pynteting. Mannfolk glemmer så lett - er bare å si at man kjøpte det for lenge siden - men at man ikke har brukt det tidligere .. hehe ..

Håper alt er bra med dere - klemmer!

Lena sa...

Døh, gi'rei á! Du har vel lært at han leser nå??? Eller har interessen forsvunnet???
Jeg gjorde som deg - logget meg innpå. Og jaggu ble det ikke etpar rååsssa og hvite på meg.*fnis* PLUSS bukse og tunika. Det er sååå deilig å shoppe når man ikke har penger!!!

silje-sin sa...

Hei:) de skoa må være gode skjønner jeg:) Greit å vente til fotballaget har vunnet ja:) Ønsker deg en flott kveld! klem fra silje.

mali-mo sa...

Sprekingen!!!! Lurer på om jeg får lyst til å trimme hvis jeg kjøper joggesko?????

Flott kusnt under her da ;) Syns barnehagen til lillemalien også er så flinke, de får så mye ut av små ressurser synes jeg, litt inmponert ;)

God onsdagskveld!!

disa sa...

情趣用品,情趣,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫,h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲