tirsdag 10. mars 2009

Tiden flyr...

Tirsdagen bare fløy avsted... Har hatt senvakt i dag og mannen i huset har laget middag til oss ..."Kryss i taket" sier nå jeg, det er sjeldent her hjemme.. tusen takk, det var kjempegodt..du kan når du vil!!!

Vi har kjørt rundt med 27 invitasjoner etter middagen her, jeg er litt sent ute så jeg rekker ikke å sende de med posten og det er ikke lov å dele de ut på skolen... for å si det sånn mannen er ute og leverer enda!! Alright...


Som sagt det er nok noe som plager storesøster om dagen, vi fikk heldigvis snakket litt sammen i går.. hun gråt og jeg gråt.. i dag har hun vært helt eksemplarisk og jeg håper vi har klart å ordne opp i det... !
Jeg blir ikke helt fornøyd med skapet mitt, jeg og møbler hører ikke helt sammen.. kan nok hende hvis jeg finner noe annet når loppesesongen begynner at jeg bytter det ut!!
må jeg sette meg ned å skrive huskeliste til karnevaldisco her...
Klem klem

16 kommentarer:

... 4 på toppen sa...

Jaså, dere har ei litt vanskelig berte om dagen dere også? Vi hadde en runde her på søndag vi. Rettere sagt jeg og prinsessa. Det ble grining både på henne og meg. Jeg synes akkurat nå at livet med barn er litt vanskelig. Oppdrager-rollen er neimen ikke lett. Får håpe det er en periode som går over ... hvis ikke blir 13-14-15 års stadiet et totalt sammenbrudd for min del (satt på spissen, men håper du forstår?).

Klem ♥

Adale sa...

Hei
ser at du har "one of those days"
Syns skapet ditt var kjempefint jeg!
klem
adale

Torilpia sa...

Synes det er flott at du fikk snakket skikkelig med henne jeg. Og oppførselen idag tyder vel på at det hjalp. Mamma-jobb vel utført .. :o)

Lykke til med karnevalsdisco :o)

Linea sa...

Syntes skapet var kjempe nydelig.. Skulle ønske jeg hadde plass til slike flotte skap også.. :)

mi-rachel sa...

syns skapet ditt er koselig :)

H elle K sa...

Synes skapet ditt ser fint ut jeg... Ha en fin uke. Kristin

Fjordheim sa...

Ja dagene går fort når en har masse på programmet.
Godt at du fikk snakket litt med jenta. Håper det var det som skulle til. At hun fikk satt ord på ting som er vanskelig for henne.
Ønsker deg en god dag :)

Anine sa...

Hei.
Synes skapet er kjempefint! Ha en fin dag i sola...
Deilig at det går mot lysere tider!

Living White sa...

Syns skapet er fint men det er jo klart man blir interiørforvirret da det finns så mye ute på markedet. Ser bare på meg selv, ser jo ting overalt....Jeg lider av besluttningsvegring. Akkurat nå tenkte jeg jo kjøpe meg en tv, tenkte gå for den hvite, så var det ei som sa til meg: du burde jo spare de pengene Gjertrud å ta med deg ungen på ferie..........

Sukk!!!!!

Hedda sa...

Kjempefint skap, synes jeg! :)

Cathrine sa...

ja foreldrerollen har sine utfordringer. håper dere kommer til bunns i det. kos dere mer disco og karneval. klem <3

Anne sa...

Skapet ditt er kjempefint:) Karnevalsdisco, det blir gøy.) Den gode samtalen er uansett alltid det viktigste vi gjør:)ha en god natt.

Lykkelita sa...

Hvis du ikke vil ha skapet ditt skal du bare ta og sende det til meg:) Jeg synes nemlig det er NYDELIG!! Hi hi, det hadde blitt litt av en utfordring...
Ha en herlig dag!

Anonym sa...

Hei! i går kvell satt jeg å leste på bloggen til min svigersøster, linket meg derfra og endte opp på din blogg og ble heeeelt oppslukt!!! du har en kjempefin, koslig og sist men ikke mist inspirerende blogg!! har fått tusenvis av nye ideer nå, så må godsnakke litt me pengeboka:) lurte bare på de vegg klistremerkene dine. er det lenge siden du bestilte dem? og hva heter de i sortemanget på panduro?? de var kjempefine tekster jeg kunne tenkt meg...
ha en fortsatt fin dag!:)
hilsen hanne rikke, tromsø! (svar gjerne på e-mail: hannerocky@hotmail.com)

Drømme verden min! sa...

Synes skapet ditt er kjempefint jeg! Ville ikke byttet det ut.. Har ei på 10mnd, gruer meg litt til hun blir eldre. De har vel alltid en tid hvor de er litt vanskelige. Gjelder bare å komme seg helskinnet gjennom det;)

Ine sa...

Jeg syns skapet ditt er veldig fint =) Og jeg liker virkelig bloggen din..