søndag 8. mars 2009

Ønskeliste



Denne kjolen fra My cinnamongirl er på ønskelista til syvåringen her i hus. Ellers så er ikke ønskelisten hennes så høy, hun har så mye og fikk så mye til jul at hun vet ikke hva hun ønsker seg... (men farmor hun trenger også en ny sykkelhjelm til den nye stilige sykkelen hun fikk i høst En bok hun kan lese selv er heller ikke så dumt.

Har dere der ute noen ideer til gave til ei frøken som har det meste og leker lite med de lekene hun har? *S*

Ellers så har jeg vært på plantasjen en tur i dag, skal vise dere "fangsten" etterpå, den store handleturen i går den "orket" jeg ikke... *S*

Kos dere i kveld...
klem

15 kommentarer:

Fjordheim sa...

Den kjolen var jo nydelig.
Ang gaver til jenter så begynner de visst tidlig å interresere seg for klær. Så klær og bøker syn jeg er fine gaver. Ellers så er det kanskje noen spill, en cd eller en dvd hun ikke har.
Lykke til. Håper du snar kjenner at du får mer energi.
Ønsker deg ei god uke :)

familiens Johnsens hverdag sa...

Stilig kjole:D Ikke lett og kjøpe noe til disse bortskjemte barna våre:D De har jo alt de trenger og MYE mer enn det:D

Hva med sparkesykkel da? Men det har hun kanskje?

Ha en flott dag:d

Anne sa...

Superfin kjole:) Jeg elsker og spille brettspill med barna mine, og det har vi gjort i mange år. Nå er barna mine "store" men brettspill, ja det gjør vi fortsatt, Den samtalen man får under spillet, det er en supervikig samtale:) Ha en deilig søndagskveld:)

Line sa...

Knall fin kjole!
Ang gaver:; bærbar pc, brettspill, spill til Wii'en, Nintento DS, klær og stæsj

Linda sa...

Utrolig vakker kjole da! Skjønner godt at den er på ønskelisten :)

Jeg kjenner meg godt igjen når det gjelder 7-åringer som har så mye at det nesten er umulig å kjøpe gave til dem :)

En film eller cd går det jo alltids an å kjøpe. Der kommer det jo stadig noe nytt som de kanskje ikke har rukket å få enda :)

Ha en fortsatt fin søndag!

mali-mo sa...

Nyyydelig kjole, skjønner godt at den er etterlengtet ;9

Huff, ja det er litt fælt at jentene våre har så masse ting at de ikke vet hva de skal ønske seg...jeg prøver selv å hoolde igjen med lille mali så hun ikke skal bli for bortskjemt, men det er ikke så lett merker jeg...ser du har fått gode forslag over her. Jeg kjøpte "fornuftig" gave til en venninnes 7 åring nå, ullsett fra Janus. Det er både fint og praktisk..og så stort at hun hr det neste vinter også ;)

God ny uke!

Jorid ღ sa...

Så nydelig kjole :-)

Ha en fin kveld !

Klem Jorid

Ida sa...

åh- du må jo bare få frk mille til å sy en kjole for deg.. dattera di har akkurat hennes stil, og jeg er sikker på at hun tar oppdrag:)

klem

Livy sa...

Nydelig kjole! En slik kunne jeg godt tenke meg til storesøster her i huset også:-)

Ønsker deg en fin start på den nye uken! Klem fra Livy

Trude sa...

Supersøt kjole. Lydbøker er en fin ting å ønske seg. Eller spill til Nintendo, PC, eller "vanlige" brettspill. Nytt, flott sengtøy, kanskje. Det skal jeg ønske til gutta mine som blir 6 om tre uker. De får jo så utrolig med leker, og i likhet med jenta di, blir de sjelden lekt med. Er ganske oppgitt av de noen og tusen legobitene som en gang har vært flotte ting..

Hilde sa...

Kjolen er lekker ja, har vurdert å bestille den til jentene her jeg...og gjerne til meg selv også:-)

Anonym sa...

Jenta mi på 8 år fikk akkurat en slik kjole til jul.
Den er nydelig, men faktisk lite anvendelig.
Fordi den er VARM.
Jeg så for meg at hun kunne bruke den når vi skulle på kjøpesenter, på kino og slikt.
Og den er super og gå ute i nå på våren, men hun klarer ikke å ha den på inne, for da smelter hun, i følge seg selv :)
Og å gå i kjole og støvletter er liksom ikke så anvendlige når man er ute og leker, eller er på skolen.
Så her har desssverre kjolen bare blitt brukt 2 ganger :(

Bare en liten erfaring fra en mamma til en annen :)

Anonym sa...

PS!

Angående gaveideer.
Dette er jo en fin tid for å ønske seg joggesko, sommerjakke og andre vårlige klær.
Snuppa mi blir 8 år på torsdag, og da får hun ridekurs av oss, det blir nok en stor suksess her i huset.

Ellers så ønsker hun seg:
-sommerjakke
-joggesko
-skatesko :)
-klær
-nattklær
-Little Petshop
-tynn allværsbukse

Bare noen tips :)

Husmora sa...

De kjolene er så lekre. Jammen godt jeg ikke har ei jente her, jeg hadde shoppet meg blakk :O)
Nintendo DS, har hun det?

Fru Fjeldhammer sa...

Tusn takk for alle tips folkens.. og anonym, jeg har tenkt tanken om den kjolen at den er for varm.. så vi får se hva vi gjør, ofte blir mye kjøpt og bare liggende!! sånn som skjørt osv...

klem