lørdag 7. mars 2009

Nam nam...






Snakk om godteri for øynene, deilige duse farger.... sånt her blir jeg glad av!!! Produktene og bildene er fra RICE.

Humøret er bedre, men energien er laber.. alt er fortsatt et ork, men jeg har karret meg på trening 2 ganger denne uka!

Her hjemme planlegger vi bursdag for storesøster, hun blir 7 år.... hun får ikke helt bestemt seg for om hun skal ha disco eller karnevalsbursdag.. så det blir nok karnevalsdiscobursdag i ett med hele klassen, like greit!! Holder på med invitasjonene... (jaggu har jeg skaffet meg arbeid!!) *S*

Mens mannen og barna er å ser på fetterne sparke fotball skal jeg ut å gjøre noen ærender for jobben, handle inn noen presanger, vinflasker til loddtrekningen på jobben og premier til seminaren vi snart skal på.. akkurat i dag kjenner jeg det er et ork, jeg som egentlig elsker shopping har ikke vært på senteret på flere uker.. har for det meste nettshoppa i det siste..alright!!


jo også ut å handle litt til lørdagskosen i dag, herr Fjeldhammer skal på fest og jeg skal vel leie meg en jentefilm. Lillegull skal vel ha noen rosa fisk og storesøster spiser uansett, bare det er søtt...*S*


Tusen takk for alle oppmuntrende kommentarer, setter stor pris på de... prøver å legge igjen kommentarer hos dere så godt jeg får til..
klem klem...

16 kommentarer:

familiens Johnsens hverdag sa...

KOs deg masse i dag:D Får gi beskjed om du vil ha selskap på senteret:D Og lykke til med bursdags planlegging:D

Living White sa...

De fargene der liker jeg. Kanskje det er slike farger jeg burde spedd på med her i huset. Herregud, jeg føler jeg har blitt omvendt uten min viten om hvorfor. I want colours!!!

Living White sa...

De fargene der liker jeg. Kanskje det er slike farger jeg burde spedd på med her i huset. Herregud, jeg føler jeg har blitt omvendt uten min viten om hvorfor. I want colours!!!

Frk Fischer sa...

Godt å "se" humøret er bedere....Jeg også sliter med energien...ekke her altså!

Gleder med til karnevaldisco bursdag..bli kult det da!!! Flink er du!!
Her ble det litt shopping for humøret..ti hi!! Nå har vi barne disco her....fia og lillegutt!!

Jannicke sa...

Fine bilder!
Ønsker deg en energirik og glad helg!!

Fjordheim sa...

Ja de fargene frisket virkelig opp. De var til å bli glad av.
Håper overskuddet kommer tilbake snart. Kjedelig å være sliten hele tiden.
Lykke til med
bursdagsforberedelsene.
Ønsker deg en god lørdagskveld.
Kos deg :)

Sissy's Hus sa...

Ha en fin helg! :) Kos dere..

Tenk at du har en 7 åring!! Hihi.. Da er sikkert full fart i heimen din nå før den bursdagen..

Klem klem

Gamlå sa...

nam nam nå vil jeg ha påske slik at jeg kan spise masse fine egg med god samvittighet. Nydelige farger på eggene her og skålene også...

klem fra Gamlå

Villa Luftslottet sa...

HERLIGE farger!!!! Hei forresten:)
Tungt med lavt energi-nivå, det kan jeg skrive under på! Håper du kommer deg snart:)
Kos deg med jentefilm og hvil deg godt:)
Stor klem fra Nina

igi sa...

Lekre farger. Må gå på jakt etter noe sånt snart...

Håper du får en fin helg!

Drømmen om en eplehage sa...

Å ja, disse var flotte!
Så på noen i melamin, til utespising i sommer, i dag, men de var så skarpe i fargene synes jeg. Må tenke litt, for jeg gidder ikke betale 75,- for ett fat jeg ikke vet om vi kommer til å bruke. Tror nok ikke det blir de, nei.

Bra humøret er litt bedre da, det hjelper på det å da.

God klem fra meg til deg!
:o)

charm design sa...

Hei så kjedelig at du ikke føler deg i form.Er så mange rundt omkring som møter veggen litt på denne tiden......
Håper du kommer deg fort når vår solen begynner å varme i ansiktet og snøen drypper å smelter.Da er jeg helt sikker på at energien kommer snikende tilbake.
Lykke til iallefall

Living White sa...

Jo det er ett fint skap, men det på Bohus var jo også fint...:) Jeg får se hva jeg gjør. Det er 20 cm lengre og 13 cm dypere det i butikken. Likte jo dette med skyvedørene..sukk. Får se hva jeg gjør.

Etter jeg kom hjem med 2 stk kontraster i går kanskje jeg blir redda. Om jeg nå går for litt mer sort og slikt kanskje jeg får en ny greie, sort, hvitt og sølv. Det tror jeg bør bli fra. Så kan jeg spe på med farger på puter og pledd.

Vita ljuva tankar sa...

Så läckra färger. Det är sådana färger man vill ha nu när våren kommer. Fin blogg du har.

Linda:)

Vestlykkjas kosekrok sa...

Heisann...håper det er bedre med deg.... tror vi har hatt det litt på samme måte om dagen...man strekker rett og slett ikke til og man blir bare sur og lei... håper det snart blir bedre... :-) uansett.. hadde vært koselig å tatt en kaffekopp engang igjen..er jammen et år sia sist eller mer... håper helgen har vært fin og gratulerer med den store jenta.. klem

Christina sa...

Har kost meg med bloggen din,masse fine bilder!Åhh de var delikat egg...mmmmm!
Stilig den store lampen var i stuen din!;)
Håper du får det bedre & at solen skinner hos deg;)
Klem C