tirsdag 31. mars 2009

Koz & Påske

Selvsagt var det Earth Hour her hos oss også på lørdag, det er ikke så forskjellig på hvordan vi har det om kvelden... ofte er alle lys av her og stearinlysene tent, men denne gangen ble lyset på bade og gangen slukt også. Tv `n deretter den stod på, måtte jo ha med korslaget..*S*

Jeg bare elsker stearinlys, bruker mye penger på det... det er bare så utrolig koselig... og jeg er nok ikke alene om det. det var vel ikke mange av naboene som tenkte på earth hour for det ble ikke akkurat mørkt rundt oss!


Så er det jo snart påskeferie... litt pynt er det her.. men det går på noen gule lys og noen egg kjøpt i fjor på søstrene grene.. jeg er ikke den store pynteren, da jeg synes påsken er litt for kort for det... men vi har da noen påskeservietter til frokosten og eggeglassene er gule!


det kan vel hende at grunnen til lite pynting er at gult er den værste fargen jeg vet om, det har det alltid vært... dessverre!
Må gjøre meg klar til å gå på jobbe her... så dere alle får ha en fin dag, sola kom og gikk her!!


14 kommentarer:

Hespe sa...

Er nok enig med deg der - gult er ikke akkurat favorittfargen min heller - annet en påskeliljer på verandaen da....

Ha en flott uke, og jiiippii, snart noen dager fri....

Klem fra Hildegunn

Husmora sa...

Ha en fin dag.
Ikke glad i gult her heller, men bittelitt skal det alikevel få lov å bli.

Huset på toppen sa...

Ikke så mye gul påske pynt her heller, jeg satser på Tilda påske,med harer,pastell lys!! Og selvsagt påskeliljer og krokus ute i krukker!!Lyktene kom hel frem, alt var så fint og jeg har dandert det rundt på kjøkkenet og lyktene vil jeg ha ute på en knagg når været tillater det!!
Ønsker deg en fin uke:)
Klem Linda - ♥ -

Guttemamma sa...

Herlige bilder du viser, ikke mye gult her heller,men likte godt fatet ditt med gule lys!! HA en fin dag, klem fra meg

Fotballmamma sa...

Så flott at dere var med på å slukke lysene...må inrømme det gikk i glemmeboken her..
Koselige bilder!(:

Linda sa...

Så koselige stemningsbilder! Det er noe eget med bare levende lys. Jeg er veldig enig med deg at gult ikke akkurat noen favoritt-farge :o)

Ha en fin dag :)

Jorid ღ sa...

Herlige stemningsbilder du har der :-)
Har ikke det store av påskepynt jeg heller!

Ha en fin dag!
Klem Jorid

Lynetmor sa...

Hei, så koselig dere har det :-)Ha en fin dag :-)

Sivs hus sa...

Hei, Gult er vakkert i kombinasjon med flere farger - gjerne pastell. Tilda har mye nydelig der... klem Siv

Drømmen om en eplehage sa...

Jeg er heller ingen påskepynter, men stearinlys pynter jo alltid opp. Og en neve med kvister kanskje...

Her var det også koselig og mørklagt. Så noen av naboene fulgte på, men en tok den andre veien og satte på flombelysning isteden. Ja, ja noen må jo bare demonstrere.

Ha en fin tirsdag da snuppa!
Klem

Jannicke sa...

Jeg pynter heller aldri så mye til påske... av to grunner :
Liker ikke så godt gult jeg heller - og så pleier vi alltid å dra til sydligere strøk..

Koselige bilder du viser i dag ;o)

Klem fra J.

Fjordheim sa...

Koselig med lys, både til jul og påske. Litt påskeliljer og servietter, så er det påske her i hvertfall. Behøver ikke så mye for at det skal bli en liten forandring fra det vanlige.
Ønsker deg en god dag :)

Charlottes interiørblogg. sa...

Elsker levende lys jeg også:) Pleier å variere i fargene, da jeg skifter litt etter humør og stemning:) Noen ganger ønsker jeg å ha friske farger, andre ganger litt dusere...Raskt å skifte litt stil, ved å bytte ut farger på lys, duker, servietter etc...

disa sa...

情趣用品,情趣,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫,h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品