mandag 2. mars 2009

Katvig

En ny dag og en ny uke... jeg har prøvd å stå opp med det venstre benet i dag, men dessverre Siv det hjelper ikke!! Egentlig bør jeg gå å legge meg igjen....

Helgen er over, og jeg kunne tenke meg at den var et par dager ekstra...
Jeg skal hoppe i dusjen, kle på meg smilet og gå på jobb!



Denne jakken er fra Katvig, jeg bare elsker det merket.... lurer på om prinsen min hadde blitt fin i denne altså! Eller er den for jentete? (det står at det er en unisex modell..)

I går skulle jeg hjemme meg nedi kjellern for å male litt, men jeg manglet pensel så i dag må jeg ut å shoppe etter jobben.. tenkte jeg skulle begynne på amerika kofforten!

Ha en fin dag...


25 kommentarer:

jess1 sa...

Så koselig side du har ;o)
Synes helt klar du skal kjøpe slik jakke til sønnen din,begge mine minste sønner har hatt denne,og vi har fåt veldig mye skryt sv den. morsomt at det finnes noen klær til gutter som ikke ser ut som de alltid har gjordt synes jeg ;o)
Lykke til.

Cathrine sa...

katvig har mye herlig klær... jeg kunne fint kjøpt en slik til prinsen min.. lekker både som gutte og jentejakke:) hva skal du gjøre med kofferten din da?? jeg har en stor gammel amerika koffert stående... så en som var malt med sort bengalack... lurer litt på d:D ha en fin dag...

Trude sa...

Utrolig flott jakke. Der satte du meg på en idé:-) Ellers, en koselig blogg du har, og som jeg titter innom til stadighet.

Anine sa...

Hei du!
Så utrolig koselig blogg. Her er det masse lekkert å titte på :)

Xstine sa...

Gutten din kan helt fint gå i en sånn jakke, Katvig har så mye fine klær til de små :)

Fjordheim sa...

Et godt råd jeg har hørt, om ikke fulgt, er å ha på seg klær med friske farger visst en ikke føler seg helt topp.
Håper overskuddet kommer tilbake snart.
Ønsker deg en god dag :)

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Tjingeling!

Har du fått med dig att vi nu arrangerar MammaBlogg Gala i Göteborg den 4 Juli. Vi har börjat ta emot förhandsbokningar & MÅNGA glada mammor har redan slängt sig på ;D
Men vi vill se flera, så nu tipsar vi dig!

Ta en titt på våra på våra bloggar, där hittar du all information du behöver.

Ha en strålande dag ♡

Mvh
Sessanochprinsessan
Duracellmamman
Wojtan

Frk Fischer sa...

Den hadde vært fin på junior...mm katvig ja der sa du noe...mmmm er lei at annet....blir vel en berghans på mini...men mp jo ha skift..he he!!

Håper humøret kommer seg!!! synes du er blid alltid..men kanskje det er kun til meg..ti hi!! Venter på påska og kos jeg.....og er faktisk itt depp selv om dagen..men det går over!!!

Det hvite hjerte sa...

Hei,

Katvig og de regnjakkene er helt fantastiske! Sofie har hatt to slike allerede og en ny i skapet som venter på å pass inn i...
Jeg syntes de er kjempe tøffe og vil også være typete og tøffe til en kul liten kar!!!

Hilde sa...

Jentene har den jakka i rosa, kjempefin...og fin på gutt også!!

... 4 på toppen sa...

Kjempefin jakke, hvor finner du det merket i området her da?

Og du, er du sur og lei noen gang da. Synes du stort sett smiler jeg, men når jeg tenker meg om så er det jo ikke så ofte vi går på hverandre da. Men, det er lov å ha dårlige dager, de blir jo som regel etterfulgt av gode dager. Og godt er det. Smil til verden, selv om den ikke alltid smiler til deg. En dag gjør den det likevel.

♥ klem ♥

Christina sa...

Hei,kjempekoselig blogg du har!
Jeg elsker å Katvig,gode klær med kjempekvalitet...
Har to gutter og kunne godt kjøpt den;)Kjempeflott;)

dilla sa...

Jeg synes ikke denne jakken er for jentete, den er helt perfekt til tøffe gutter :) Enig med deg at Katvig har masse fint!!

-Mia- sa...

Synes jakken var tøff jeg, ikke for jentete! Lykke til med malinga!! Ha en fin dag! Klem-Mia

mi-rachel sa...

enig med deg...kattvig har masse fint!

Torilpia sa...

Kjenner meg igjen i mye av det du skriver i det forrige innlegget ditt. Tar lang tid før trening gir overskudd - når man jo tross alt er nødt til å fungere på alle andre plan i tillegg. Man får lyst til å forsvinne for en stund. Men samtidig - nå går vi mot lysere tider og DET hjelper meg i alle fall. Men må innrømme at det gir meg litt dårlig samvittighet også. Siden energien mangler og jeg ikke får gjort alt jeg skulle ønsket.

Så ...
synes jakken var fin jeg .. kan vel godt brukes av gutter den - blir sikkert kjempefin på.

Håper snart du finner mer energi og overskudd. Ta vare på deg selv i alle fall.

Stor klem fra Toril :o)

Lykkelita sa...

Jakka var kjempefin den og jeg ville ikke hatt betenkeligheter med å kle den på småttisene.

Håper du føler deg bedre nå og at overskuddet har meldt seg!!

Synes forresten stua var fin både før og etter den hvite perioden, men jeg har sååå lyst å male mitt stuebord hvitt slik du har gjort. Litt skummelt er det pga den voksen det er satt inn med - det kjenner du nok til. Problemet er bare at jeg har flere møbler i den serien og da blir det et STOR-prosjekt å male alle...

Vel, tilbake til deg, he he, måtte du få vårfølelse og energi snart - ikke noe godt å være "tung" og føle seg sliten.

Så - smil og kjenn varmen fra våren som puster rundt hjørnet.
Klem fra nord.

HildeS. sa...

Jakka var kjempefin, og er ikkje for jentete.
Prinsen vert flott i den:)
Ha ei fin og god helg.
Klem H

Ina sa...

veldig kul jakke! og nei, ikke for jentete syns jeg. løp og kjøp!

-Mia- sa...

God helg til deg! :-) Klem-Mia

Gamlå sa...

Så fin jakke dette her var da. Håper alt står bra til med deg og dine, og Gamlå ønsker dere en fin helg.

Gamlå sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Jannicke sa...

Jakken var flott, og kan absolutt brukes av en prins!
Håper det går fint med deg nå...??
Klem fra J.

Drømmen om en eplehage sa...

Uff, den er tung den siste biten av vinteren. Jeg bruker alltid å f en knekk i jan/feb, men i år var den litt snillere enn ellers. Takk for det, for her har vert mer enn nok ellers...

Håper du finner rette foten snart og får litt piff i kroppen. Grusomt slike perioder der ting ikke er på G.

Jakken var dritkul!
Eneste jeg tenker på, om jeg skulle kjøpt den, er at den var litt hvit i bunn. Og det sier jeg... hahaha!


Nå skal jeg opp å bytte på en sovende 2åring som har gjort nr to i søvne. Eplekarten kom å innyndet seg her. *himler med øynene og ler*

Ha ei fin helg med dine kjære!
eplekos

vintagepaintings sa...

Hei hei,
Ja, den jakken er søt til både gutt og jente - la de små gutta være søte så lenge de kan - synes det er så mye militærgrønt osv men det har heldigvis blitt bedre.
Håper alt er bra med deg! Jan og feb har vært litt lange men nå er det heldigvis lysere! Og du er jo så flink til å trene! Klapp på skuldern :) GOd helg!!!
Klem fra Solveig