torsdag 12. februar 2009

Veggord

Da har klistremerkene fra Panduro ankommet huset, det mest spennende nå er om de sitter på veggen når jeg kommer hjem! Lillebror her i huset fikk noen slike klistremerker med lynet engang og de satt ikke på veggen natten over engang.. så dette blir høydepunkte i dag!!!

Satte en på veggen i rammen... det gjorde seg litt mer enn ingenting, egentlig drømmer jeg om en sjablong til 700kr!! aiaiaia...


Bordet fikke en også, får vel aldri vasket nå da.. men godt det er billig! *S*




Så i stua.. inn til "lillestua"....

Gangen fikk en også, men den får jeg vise dere i kveld...

Dette er oversettelsen:
Amor vincit omnia = Kjærligheten overvinner alt
Carpe diem = Grip dagen
Post nubila phoebus = Etter regn kommer sol



Ha en fin dag!!

21 kommentarer:

Helene sa...

Heia!! Sitter de? :)

Perlehvit sa...

Ja, nå er jeg og spent!!:)

Kjempefine! Hva betyr de?

Hespe sa...

Ja, disse er supre altså - har spredt de glade budskap rundtom i leiligheten min også...

Ha en flotters dag!

Klem fra Hildegunn

Frk Mille sa...

Å det er nydelig å ha veggord som dekorasjon på veggen. Men jeg har ikkje tårt å gjøre det selv enda. Jeg vurderer noen veggord oppe i 2.etg i gangen, der som ikke så mange ser det. Så kan jeg føle litt på det først ;)

Ønsker deg en kjempefin dag!

cecci85 sa...

Så flott du har det :)
Veggordene var knall!!! :)

Villa Luftslottet sa...

Good morning:)
stickersene ble veldig fine - liker slagordene:) Likte forresten at du hadde satt en ramme rundt jeg, litt artig og gjorde litt mer ut av seg:)
Ha en super dag på jobb:)
Stor klem fra meg

Frøken Lykkelig sa...

Kjempefint ble det!!!! Det er alltid koselig å få pakke fra panduro.
Ha en fin torsdag:-)
-charlotte-

cat/CorksCaos sa...

Fine veggord!
Det gjør mye med sånne små detaljer.
Og hyggelige budskap er det også....

Men jeg lurer på en ting; er det som et klistremerke?
Om det er det,blir de ikke blankere enn veggen?
Eller er det en sjablon?

=)
Ønsker deg en fin dag

Ellinor sa...

Stilig :) Merker at jeg også får lyst på.
sitter de enda?

Min lille krok i verden sa...

Du er vi sjablon-modus du også ser jeg :-)
SÅ fint det ble!
Jeg hadde også tenkt på en Carpe Diem-sjablon, men min sønn mente at jeg var for gammel til å digge den gruppen der (altså rappegruppa Carpe Diem!!) :-)
Ha en fin dag!

Torilpia sa...

Er så lekkert med slike veggord :o) Har for ujevne flater til å kunne bruke sånt på veggene her .. men kanskje det ikke var så dumt å bruke dem på andre flater ..

Ha en fortsatt fin torsdag!

Living White sa...

Der var dem kommet på plass, ble superfint!!!!!!

Nei angående skolen er jeg ikke ferdig med saken, jeg kommer til å omså holde foredrag på neste foreldremøte for å lære 2 foreldre + skolen selv om hvordan det er å være 100% alene med ett barn.
Det ser ut til at dem trenger en leksjon!

Jeg er kampklar!

Frk Fischer sa...

Såå fint da..mmm nå har jeg også bestil sånne..litt copi cat...for det blir en sånn i" møne" i stua hos oss og.....Så da er jeg spent jeg og....

Lynetmor sa...

Hei, så fint det ble :-) Hvor har du kjøpt dem?

Laila sa...

Så fint. La merke til at det står "CREA Diem" på bordet, er det det samme som Carpe diem?

BROCANTE sa...

Så fint med bokstaver - bare synd at disse sjablongene er så himla dyre - i alle fall de jeg har sett. Crea diem - det må vel bety noe slikt som "skap dagen" eller noe i den dur. Creare på italiensk betyr i alle fall å skape/lage.

Kjeruben sa...

Vart kjempekoselig da :-D
Hi hi og du får oppdatere etter kvart så vi får vite om dei sitter ;-)

charm design sa...

Så fint det ble...
Å takk for hilsen på bloggen min i går....du hadde helt rett jeg ble nemlig 40 år.Og dagen ble feiret med kake og sjampis hele dagen.Første gange jeg har levert vesla på skolen med et glass sjampis innabors kl halv ni om morgen.Ja ja blir jo 40 bare en gang(kansje)god helg klem Heidi

Prinsessa sa...

Dette her ble knallbra. Hang opp et av disse på badet nå i kveld:O)

Christine Louise sa...

Sååå nydelig :)

Jeg ønsker meg også slike fra Panduro :)

Klem

Elvira sa...

Det er bare så stilig med veggord!!
Jeg har funnet en nettside hvor man kan lage sine egne veggord. Har bestilt flere selv, og de er kjempefine. Klistremerkene er matte, slik at det ser ut som om de er malt på. Ikke er de dyre heller:) www.lekestue.eu.
Hvordan er de fra panduro - er de matte?