tirsdag 17. februar 2009

Teppe

Da har sykdom rammet meg, i går hentet jeg en liten gutt i barnehagen som ikke var i form.. han kom seg fort etter litt søvn.. moren deretter hun er tung i hode, feber og diarè.. alright!!

På lørdag handlet vi nytt teppe på impuls, endelig fant jeg et floss teppe som ikke kostet skjorta... og det loer ikke!!


Her er teppe vi hadde under stuebordet... fra ikea.


Her er det nye teppet, det bulker litt, men det må gå seg til litt! Det er offwhite i fargen.. ikke ull, men tett mellom hårene og deilig å gå på! Er fornøyd ja... Vi har jo hatt floss teppe fra ikea før i ull.. men det støvesuget jeg flere ganger om dagen i 4 mnd og fortsatt så loet det!!




Det "gamle" teppe flyttet jeg hit, det gjorde seg veldig bra her inne...

Nå er det litt snorking på soffan her for meg... føler meg slapp og daff!!
Ha en fin kveld, alle og enhver..klem

20 kommentarer:

Sissy's Hus sa...

Jeg strever etter å finne det perfekte teppet! Også er det så dyrt.. Derfor forblir det teppefritt under spisebordet fram til jeg finner noe som passer.. :)

Men det flossteppet var jo lekkert!

Klem klem
Christina

Verandasol sa...

Så fint det ble med nytt teppe :) jeg strever alltid med å finne tepper jeg liker... Heldig som har funnet et flossteppe som ikke loer så mye, vi hadde et før som jeg holdt på å bli gal av! Snakk om hybelkaniner lissom :P

-Mia- sa...

Så fint det ble!! Fine møbler du har i stua di! Ha en fin uke!! Klem-Mia

BROCANTE sa...

Koselig krok du har med god stolen din!

Fjordheim sa...

Flott teppe!!
Kjøpte du det på Ikes?
Har noen gamle arva tepper som er kjøpt på Europris, skulle gjerne hatt noen nye. Men har enda ikke funnet noen jeg liker.
Ønsker deg god bedring :)

Anonym sa...

så fin blogg du har og gratulera m nytt teppe.eg måtte bare si at eg har nettopp kjøpt meg grått floss teppe m ull som ikkje loer.kr2500.- på ibo.dei selger tepper og tappet.Anonym m tanker for egen blogg

Ingrid sa...

Grattis med nytt teppe - fint! Ganske likt det jeg har kjøpt.. naturhvitt floss det også.
Jeg fortsetter med en åpen blogg, så jeg håper vi blogges! :)

Husmora sa...

Æ så kjedelig med sykdom, masse god bedring.
Og grattis med teppe, kjempefint.
Og du, tepper som loer. Bare å gå over dem med vindusnalen, bruke litt tid og dra ut det som er.
Jeg gjorde det med ullteppe her i sommer, og det har enda ikke begynt å loe igjen.

Daisys home sa...

Så fint det ble med det nye teppet under salongen.Ja jeg kjøper heller aldri noe av disse teppa som loer seg ! nok og støvsuge alikevel.Ønsker dere iallefall ei riktig god bedring.klem
så fint du har det på stua di!

irina /Alex sa...

Så fint du har det hjemme !!
Lik smak sertr jeg ikke gardiner eller duk. Og jeg har tre bourgielamper !! For ett vakkert bord kartell lampa står på.

Ps syk her å hark hark !
Klem

Maliva`s verden sa...

Uff da hørtes ikke bra ut..ønsker deg god bedring...så koselig stue du har forresten:O)

home 4us sa...

Flott teppe. Du det sofabordet ditt. Har det vært mørkebrunt med sorte beslag under bordflata?
Har ett som ligner og lurer på om jeg skal male det hvitt.
Noen tips?

Klem:)
og god bedring!

Gamlå sa...

Heisann Fru Fjeldhammer

Gamlå har våknet opp fra bloggtørke og da måtte hu bare innom en tur til deg for å se på hva du har bedrevet med i det siste, og her var det masse spennende lesing og bilder!!

Det nye teppet ditt var bare så fint og det tok seg skikkelig fint ut !! Synes stuen din er blitt så fin jeg, og hjørnet hvor du har godstolen din også!!!

Du får ha godbedring og blir fort frisk igjen!!!

klem fra Gamlå

Frk Fischer sa...

Hei venne...jasså vi prøver nytt teppe igjen....fint blei det da!!! Håper du blir fornøyd med det da!!!!

Skjipt med den formen....sånn er det å jobbe i bhg..drar med seg alt vøttø...God bedring!!!

Jatte sa...

Lekkert :-)

God bedring også, håper du kommer deg fort :-)

Klem Jatte .

Frøken (male)STRØKEN sa...

ble kjempefint med nytt å større teppe :):)
ellers må eg si at du har ei nydelig stue!!!

go bedring til dokker!
KLEM

Cathrine sa...

god bedring... er et vakkert hjem du har. Vi skal også kjøpe et slikt flossy teppe etterhvert. men nyter så godt å ikke ha noe teppe å støvsuge;);) samt at snuppa har astma så det er lett å holde d rent her uten tepper.. men sukk.. det er jo koselig å ha et liggende...

aase sa...

Tusen takk for bursdagshilsen!! Dagen var flott den, ble avsluttet med skitur på meg og jentene!! Hva gjør man ikke får sine små??

Nydelig teppe du har fått tak i!! Jeg gruer for å kjøpe jeg, blir sjelden fornøyd med slikt, så angrer jeg!

Lekker tekopp du har, he he har samme!!

Å du, den heklingen klarer du til slutt altså, jeg brukte mange år før jeg fikk til jeg.....

Frk Fischer sa...

Sånne i gips hadde passet best hjemme hos meg og..sølv og hvit er lekkert synes jeg!!!! Veit ikke hvor jag skulle hatt den da..men vil ha for det!!!

LillaLykke sa...

Hei :)
Min bror er på jakt etter et slik floss teppe du har kjøpt deg, så lurte jeg bare på hvor du fikk tak i det?