lørdag 7. februar 2009

shopping


Da har jeg handlet på nett igjen... Panduro denne gangen! Heklenål






og disse fargene i nøster.. nå skal jeg lære å hekle bestemor ruter jeg også, har så lyst på et slik teppe i soffan... og jeg trenger et prosjekt nå, selv om jeg har ti av de i kjellern, så trenger jeg et prosjekt jeg kan sitte i godstolen med...*S*
Så i samme slengen kjøpte jeg noen klistremerker, sjablonger og veggord, gleder meg.... så nå skal kreativiteten slå seg løs her..*LOL*
Dagen i dag har gått til litt shopping til morsdag i morgen, svigermor ønsket seg bare et kort og en klem, men nei jeg håper du blir fornøyd med det "sønnen" din har kjøpt.. Mamman min får en vase som pappa sa hun ønsket seg og en liten ting ved siden av...
Jeg tror jaggu det vanker en gave på meg også jeg, mann og unger har styret fælt nede på hobbyrommet her i dag, så jeg må si jeg gleder meg litt.. jeg er så barnslig når det gjelder pakke atte...
Vi snør ned her også, ungene har kost seg i akebakken i dag, det er så kos når du ser det glittrer i øynene på de.. i morgen er det bursdag på eldstemann og fotball etterpå.. men lillemann håper på å se bestekameraten sin et par timer i morgen...
Ha en fin kveld..
klem






12 kommentarer:

Fjordheim sa...

JA pakker er alltid kjekt å få.
Håper du får et eller annet.
Ønsker deg en god kveld og en flott dag i morgen :)

Frøken Lykkelig sa...

Det er ikke vanskelig å legge igjen en del penger på panduro altså!!!! Flotte farger på garnet!! Ha en god morsdag i morgen. Gleder meg til god frokost og en kosedag med familien:-))

Lynetmor sa...

Hei, innom for å ønske deg en fin kveld :-)

Living White sa...

Nå er jeg spent på hva du skal gjøre...regner med det kommer på bloggen om litt?

Guttemamma sa...

Panduro er tingen, gleder meg til å se teppet ditt!! Vi snør inne her og...klem fra Anette

familiens Johnsens hverdag sa...

Pakker er gøy:) Jeg kan hekle så gi beskjed om jeg skal gi deg ett lyn kurs:D

Aina sa...

Lykke til med teppe-prosjektet!!! Jeg er halvveis i mitt.....phew....Kun 30 effektive timer med hekling igjen.....helt sant.....tatt tida på 1 lapp = 30 min.....

Lykke til med resten av prosjektene også! I´m watching you!!! ;)

-Aina WIe-

Villa Luftslottet sa...

Bare innom for å ønske deg en fin lørdagskveld og søndag/morsdag:)
Kos deg med kreative sysler:)
klem, Nina

Min lille krok i verden sa...

Ingenting er gvel koseligere enn et lappeteppe å grype under en kald vinterkveld. Gleder oss til å se resultatet(til uka kanskje?) :-)

Sjabloner og veggord er så fint, er nettopp i den fasen jeg også.
Lykke til!
God morsdag imorgen!
Klem fra meg

Tulip sa...

Gøy å shoppe på nett.
Regner med du får hekla mange fine ting etterhvert!

Kos deg på morsdagen!

Frk Fischer sa...

Ho ho ..se klokka..nå er vi hjemme..natti natt!!!

ses i morra!!!

Kristoffa sa...

Så fine farger du har valgt på garnet. Blir spennende å se teppet når det blir ferdig. Lykke til!