torsdag 19. februar 2009

Servering....?


Jeg har fått en kurv av min mor, blir på måte et serveringsbrett... Jeg bare elsker fargen på den!
Jeg er litt opptatt av at alt ikke skal være hvitt om dagen, jeg klarer ikke helt å få inn farger enda, så det går i grått og brunt... jeg har sett meg ut en pute på kremmerhuset men jeg må "smake" litt på det, da den koster nesten 400kr.


Ellers så har jeg vært en tur på jobben i dag, fikk ikke gjort stort føler jeg når jeg bare føler meg klein.. uggen og uvel..(nei, er ikke gravid..*S*)

I går sov storesøster hos mormor mens bestefar lå på sykehuset.. storesøster syntes syndt på begge to men på sykehuset var det jo noen som passet på bestefar, men hvem skulle passe på mormor? Så jo hun bestemte at hun måtte overnatte der... I dag kom bestefar hjem, så nå ville farmor låne henne litt..

Så lillebror og herr fjeldhammer skal vel spille mariokart noen timer.. vet ikke om det er far eller sønn som er mest hekta...

Ha en fin dag folkens...

11 kommentarer:

opp ei trapp inn ei dør sa...

Den kurva likte jeg kjempegodt, særlig fargen, uuumh! nice:) Og så kjekt at den kan brukes som serveringsfat!

godt at familien "passer på hverandre" :)det er jo det vi har familie for! ha en fin kveld:)

Frk Fischer sa...

ÅÅÅ den var fin assa!! gleder meg til å få boller servert i den....kos dere hjemme med mini da...så god lille mor er da!!!

ops nå sovner mini i sofaen her.....

Maliva`s verden sa...

Lekkert brett...jeg er helt enig deg....Liker best å blande kurv,grått-natur med det hvite..Kommer gjerne og tar en kaffekopp med deg jeg...hi-hi
Klem fra Maliva

Gamlå sa...

Ja, slike kurver er jeg så glad i. De er så fine i fargen og som du sier en kan bruke dem til så mangt.

Så snill og omtenksom din datter er da, det har hun nok arvet av sin mor tenker jeg!!

Smiler tenker det er far som er mest gira på spillet. Kjenner meg igjen der ja.

Du får kose deg med en kopp te og slappe av slik at du blir helt frisk igjen.

klem fra Gamlå

My home is my Castle - by Kari sa...

Kjempefin kurv :)) Og flotte kopper..
Og du bruker nydelige farger ;)

Klem,Kari

Linda sa...

Kjempelekkert kurvfat! Jeg er faktisk på utkikk etter et sånnt. Du vet ikke hvor man kan få kjøpt et lignende? Jeg har sjekket i de fleste vanlig kjede-butikker, men der har jeg ikke funnet noe..

Ha en fortsatt fin kveld:)

Vestlykkjas kosekrok sa...

hmmm var koselig da gitt,,, håper det er bedre med deg og med papsen... god bedring!! klem

Ingrid sa...

Jeg sier ja takk til servering fra det brettet der! Det så skikkelig fint ut! :)

... 4 på toppen sa...

Kjempefin kurv/brett. Du har det altså så fint hjemme. Alt matcher jo.

Håper alt er bra med pappa'n din da.

Klem og god kveld.

Jannicke sa...

...flott kurv, og de koppene er jo bare kjempefine!!
God helg!

Nina`s hjem sa...

kjempefint brett du har fått av din mor! Snill mor du har som "vet" hva du ønsker deg:)
Ha en riktig god helg og kos deg med kaffen!
Klem Nina