lørdag 28. februar 2009

Litt tommelomsk...

Oi som ukene flyr... er inni en periode hvor jeg ikke føler jeg strekker til! Føler meg som en dårlig mor, kone,venninne, arbeidskollega..osv... Jeg føler for å grave meg ned og komme frem om ett par mnd eller noe... Det er som om jeg våkner hver eneste morgen med "galt" ben.. sur og grinete, sytete og klagete... Jeg prøver å smile, men det går bare galt!! Når skal denne treningen gi meg overskudd og ikke underskudd?

Aiaiaia...... godt med helg da ihvertfall!



Slik så tv kroken våres ut for 2 årsiden, før den hvite tid.... lurer på om jeg savner den jeg!?


Nå har vi det slikt, ganske klinisk hvitt om soffan også hadde vært hvit... haha.. nå er jo bildene tatt i to forskjellige setting da, men det så nesten kosligere ut før...
Hvordan tror dere det ser ut her neste år???


14 kommentarer:

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Åhhh det var gott av vi är fler som är lite off.... Inte att jag önskar andra det, men jammen gott att inte vara ensam om det iaf...

& den vita stua di är bara blitt läcker!! Jag har ju läst så länge här att jag husker "gammle" stua di ;D

Njut kvällen hjärtat

Frk Fischer sa...

Ha ha du må jo ikke ta dag bilde mot kvelds bilde med stearin lys....for da blir jo alltid kvelds bilde finest!!! Du har et lekkert hjem vennen og er kreativ til tusen..og ang den energien og humøret så kommer det...er lov å være litt nede, det er flere av oss...Du er en super venninde mot meg hverfall...og ungene våre er jo som søsken så det sier vel at egentlig!!! Kos deg i sofa kroken med gubben....

Gamlå sa...

Heisann Fru Fjeldhammer.

Livet går opp og ned og snart er du oppe igjen. En blir sliten av trening, men så snur det og det gir deg overskudd til tusen. Ikke rart du er sliten etter alt det du gjorde før jul pusset opp det ene etter det andre :).

Sinne og trøttheten går snart over skal du se, snart er det VÅR og den lufter oss opp.

Ja, sitter også å ser på bilder av stuen min før og savner skinnsofaen jeg hadde før, nå har jeg en RØD som jeg rett og slett blir kvalm av leeeeeeeeer den skal ut så fort lommeboken tillater det!!

Personlig så liker jeg brune innslag i interiøret da det gir litt varme og kos, men det er smak og behag. Noen liker det og andre liker noe annet.

Hva som blir det neste vet jeg ikke, men jeg tror det blir mye gjenbruk slik at det blir lunt i hjemmene.

Ha en fin lørdagskveld

Stor klem til deg fra hu Gamlå

Benedicte sa...

Slik du føler deg gjør vi alle i perioder! Bare nylig at jeg hadde det på samme viset.

Jeg likte egentlig begge stuene jeg;) Men det er klart at den mørke stearinlysstua ser koseligere ut enn den med knallsol, hehe!

Nyt kvelden og slapp av:)

Cathrine sa...

vakker stue du har nå iallfall.. og ja de endrer seg stadig.. skjønner ikke det der ;D ha en fortsatt fin kveld

aase sa...

Jeg liker det godt slik du har det nå jeg, men som deg så endrer jo smaken fort!!

Neste år kanskje du har gigastore blomster på veggen og grønn salong??? Vi får se!! Gøy er det ihvertall!!

Guttemamma sa...

Huff da...kanskje du trenger litt egentid?? Ta en helg på Holmsbu du...:-). Klem

Smineset sa...

Litt forskjell her, ja!

Håper du føler deg bedre snart. Vi ha rvel alle sånne perioder og det som er så godt er st det går over :-)

Ønsker deg en super søndag!

Jannicke sa...

...syntes du skal sjekke stoffskiftet ditt hos legen, sånn for sikkerehets skyld..
Det er jo helt normalt å være på underskudd, men er man det over lengre tid - og alt føles som et ork - så kan stoffskiftet være lavt. En enkel test å ta!
Jeg syntes begge stueløsningene var fine, hver på sin måte. Men jeg tror trenden fremover blir litt mer farger, ihvertfall på møbler... Klem fra J.

igi sa...

Føler meg akkurat på samme måte! Om å gjøre å få nok søvn og spise nok. Mulig du trenger mer mat nå som du er så flink til å trene!

synes den hvite stua var kjempe din jeg!

Jorid ღ sa...

Sniker bare innom for å si hvor fin blogg du har :-) Og ønske deg en fin uke!

Klem fra Jorid - Noe på hjertet

Hedda sa...

Jeg synes den nye stua di er finest! Definitivt! :)

Living White sa...

Herregud, jeg har glemt av bloggen din!!!!! Jeg har rett og slett glemt av å oppdattere meg her. Begynner dra på åra nå tror jeg.

Får gå igjennom litt etterpå.

Det er det jeg tenker på nå da alt er hvitt at den stemningen blir liksom borte. Jeg er superglad i skapet jeg har men jeg tenker det skapet jeg så på Bohus hadde myknet opp hele rommet her og jeg hadde vært i mål.

Anonym sa...

Hei!
Digger lampa! Hva heter den og hvor kommer den fra?? :)