søndag 8. februar 2009

Kveldsro..

Joda, det ble en koselig ettermiddag på meg helt alene... og jeg har spilt, har runda et par brett faktiskt.. tjhiii.. Tiden gikk så altfor fort for meg, så når mann og barn kom inn døra så skjønte jeg ingenting, jeg trodde ikke klokka var så mye!

Jeg har blogget litt og jeg har googlet litt på nett.. jeg blir så himla glad når jeg ser vaskemidlene til isabella smith "maison belle" at jeg har handlet meg noen flasker, kanskje jeg ikke kvier meg for vaskingen lenger.. tror dere designet har noe å si.. *LOL*


Jeg er nå sikker på at toaletten våres kommer til å skinne nå når denne flasken kommer i hus.. flasken er så fin at den til og med kan stå fremme, det er noe annet en domesto flaska!?



hva med litt gulvvasken, dette kommer jo bare til å bli så bra.. jeg skal sveipe over moppen flere ganger om dagen...*S*




Så nå du kjære zaloflaske, nå kommer du til å få konkurranse... Er denne bedre?
Nei gosh, dette blir spennende

Jeg har bestil meg disse flaskene hos Sweet memories

Nå skal jeg titte på himmelblå på nrk snart, så blir det vel en film... kos dere alle sammen!
klem

11 kommentarer:

Anne sa...

Heisann, jeg bruker durance sine vaskemidler, men de så spennende ut de du hadde lagt ut, skal se om jeg skal prøve å bestille:) Ha en fortsatt god morsdag.

Fjordheim sa...

Så herlig med en slik alene ettermiddag av og til. Ja disse flaskene ser mye flottere ut enn de vanlige vaskemidlene. Kan jo håpe på at vaskingen går som en lek. Tviler på at det hadde hjulpet så mye her i huset da. Men hvem vet. Kanskje en skulle prøve.
Ønsker deg ei flott uke :)

Linda sa...

Å jeg vil også ha!!!!Det ser jo ut som det lukter nyyyydelig bare ved å se på flaskene......tror nok Linda mor må herme!!!

aase sa...

Deilig dag ser det ut for!!! Jeg vil tro vaskingen går som en lek med de skjønne flaskene!!

ha en rolig aften!!

Crinoline sa...

Nå har jeg skjønt det!Takk skal du ha. Det er altså designet på grønnsåpeflasken som dreper lysten til å vaske gulvene. Ønsker deg en fin kveld.

Siri sa...

Jeg bruker det oppvaskmiddelet, og det er helt fantastisk!!! Vasker opp flere ganger om dagen bare for å kjenne lukta... *helt sant* ;)

Ludo Land sa...

tusen takk for fin kommentar, det varmer mitt hjerte.
så utrolig gøy med det spillet, det så kjekt ut.

-Mia- sa...

De flaskene så fine ut! :-) Håper vasken går lett nå da, kanskje jeg skulle prøve dem jeg og! :-) Ha en fin kveld og uke! Klem-Mia

Fam.Sandnes sa...

Desse flaskem såg nydelege ut...håper at lukta er like god....dekorative var dei i allefall :)

Eg fekk sløve litt på sofaen framfor tv'en i ettermiddag, ikkje lange stunda som skal til for å få litt meir energi :)

Ønskjer deg ein fin måndagskveld :)

Hilde sa...

Jeg bruker Durance, men det der så jo ut som det var spisende:-) Fikk ihvertfall lyst til å vaske med det:-)


Takk for kommentar om jentene, det gikk bra tilslutt og storesøster var lei seg ja.

Ha en fin kveld!

Torilpia sa...

.. så godt å høre at andre også liker tv-spill innimellom alle "fornuftige" gjøremål :o)

Har vurdert å prøve nye vaskemidler jeg også .. men vært i tvil om hvilke .. kanskje kanskje .. :o)

Ha en flott tirsdagskveld - klem!!