søndag 15. februar 2009

k%#lofi38"#%&


Nå gikk heklingen veggi mellom her!!! Nå gir jeg rett og slett opp, det ligger absolutt IKKE i genene, jeg klarer ikke engang å lese en barneoppskrift på hekling... Hvorfor skal det være så forbanna vanskelig!!! ok, jeg kan legge opp luftmasker men der stopper det jaggu også!!!!
Det er godt ikke ungene er hjemme, for da tror jeg jaggu de hadde blitt redd sin mor, lenge siden jeg har blitt så sinna, og tårene spruter... hva er galt med meg da?? Jeg pleier IKKE å gi opp slik altså, men nå... NÅ holder det!
Jeg tror jeg rusler tilbake til mariokarten her.. slik at jeg får trekt pusten et par ganger!

15 kommentarer:

Jannicke sa...

:O), unnskyld at jeg smiler... Men jeg kjenner meg bare SÅ godt igjen!
Jeg har resignert, og godtatt at jeg IKKE er et håndarbeidsmenneske!!
Vi kan jo ikke være god på alt! Fokuser på ting du er god til :o).
Klem!

Miss.T sa...

oh no !! ikke gi opp. Få noen du kjenner som kan hekle til å vise deg heller..jeg forstod heller ikke oppskiften , selv om den var trinn for trinn. Nydelige farger.. Prøv med * LIVE * hjelp heller. Det virker.
Klarer JEG det, så klarer DU det : )


LYkke til.

Juliann sa...

Oj oj oj, nei du må ikkje gje opp. Men det er vel lett for meg å seie som har hekla mest heile livet. I dag har eg nettopp lagt ut ei hekleoppsrift med foto til på bloggen min, kanskje den kan hjelpe?? Vel å merke viss det var lapper du skulle lage då!Hadde du budd nær meg, så skulle eg jammen komme og hjelpe deg i gang. Lykke til!

Perlehvit sa...

oisann, så kjipt å ikke få det til altså!!!

Tok en halv evighet og mange "jeg gir opp" før jeg lærte meg å hekle! Det aller letteste er nok å lære det fra noen som kan det, i stedefor å lese en oppskrift..

Kos deg med Mariocarten (hihi) og lykke til med heklinga!!:D

Living White sa...

Kanskje du er som meg? At om noen viser deg går det bedre? Jeg hater bruksanvisninger og oppskrifter, jeg må enten bli vist hva jeg skal eller finne det ut selv. Da det er sagt har jeg også lyst å begynne hekle!!!!!

Rose Love sa...

Uff da!
Så synd da. Jeg ville gjerne hjelpe deg å fikse dette . Hekling ER lett. Tro meg!
oppskrifter kan være vanskeligere en praksis. Stå på. Start med noe enda enklere.Ellers så må du ta deg en tur hit så SKAL jeg lære deg å hekle.
Vær så snill ikke gi opp!

Verandasol sa...

Å nei du, må ikke gi opp, det kommer jo til å bli så fint med dee fine fargene :) Jeg har nettopp begynt å læe meg å hekle igjen selv, og det var vaaaanskelig til å begynne med! Tror min mor holdt på å få fnatt da hun skulle vise meg, og jeg ikke engang klarte å få til en stav :P Men nå går det litt bedre, og er blitt hekta selvfølgelig ;) Lykke til!

My home is my Castle - by Kari sa...

Hehe....
Jeg kjenner meg såååå godt igjen ;)
Alt flyr veggimellom hvis og når jeg skulle prøve meg.
Har gitt påå å lære å hekle jeg ;)

Klem,Kari

Hespe sa...

Hi, hi - minner litt om meg, da jeg skulle hekle min første bestemorsrute... Uff, uff, var ikke få stgge ord som kom ut av munnen min da, og jeg var helt klar til å gi opp. Men, det gikk lettere etterhvert, og nå går det ganske strålende... (Vel å merke ganske seint, ettersom jeg er en periodehekler...)
Bare ikke gi opp du - det kommer!!!

Ønsker deg en fin søndag videre og flott kommende uke!

klem fra Hildegunn

familiens Johnsens hverdag sa...

Jeg kommer ilende og hjelper deg:d Skal ikke vi starte med den skravle kveldene snart? Da kan jeg ta med min hekle nål og garn og så gjør vi det i felles skap:D Learing by doing:d

Husker mamma skulle lære meg og strikke mønster.. da var jeg vel 11 år eller noe... og da lærte jeg og strikke reinstyr mønster.. ja ikke noe mellom ting her;)

Alle klarer når de vil.. så dette blir nok lekende lett for deg også:d Gleder meg til og hjelpe deg på veien:D

Laila sa...

Tusen takk for de oppmuntrende ordene på bloggen min. Jeg setter større pris på det enn du aner.

Klem fra Laila

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Ha ha, hekling & strikking överlåter jag till de som kan det.... Jag har inte tålamod helt enkelt.

Hoppas du njuter söndagen söta!

Stor klem

Butterfly sa...

Hei du

Ikke gi opp nå: Det er i motbakke det går oppover :o)

Kjenner igjen det ene instruksjonsarket tror jeg, likner det jeg brukte :o)

Tok litt plundring, men nå erjeg igang - ta en pause og prøv igjen, så går det bra!!!

Lykke til :o)

mi-rachel sa...

he he..hurra for ikea!
har gitt påå håndarbeid for lenge siden :)

mi-rachel sa...

gitt opp...mener jeg :)