lørdag 14. februar 2009

Hærlig...


Nå er vi hekta ALLE mann her... lillebror fikk dette wii spillet i dag, det er ikke så vanskelig å like slikt... så engasjert som man blir!! (Jeg er ikke en dag eldre en mitt "unge" sinn...*LOL*)
Vi har hatt en fantastiskt flott dag, lillebror sover med et smil om munnen, det ble masse flotte gaver, klær, lego og biler osv.. drømmedag for en 3 åring!!
Nå skal jeg og mannen puste ut her og se en film.. og kanskje spille litt mario kart..
Kos dere videre i kveld...

5 kommentarer:

Line sa...

He he MarioKart er kult :)
Kjøpte det til jentene i dag (eller til oss alle;)). Jentene sover og nå skal vi voksne spille :)

familiens Johnsens hverdag sa...

Ja det er kjempe gøy.. vi har spilt det en del her også:D

Frk Fischer sa...

Hei!! Ja i år har jeg husket avisen og gitt....så nå må jeg jo huske jentetn og...merket på kalendern på jobben....Nå vil jeg ha Wii og...høres kult ut altså..får teste på mandag...

Gleder meg til da jeg....Nå er begge trolla lagt og vi skal se film og sløven...

huset med det rare.. sa...

Hehe, lett å bli hekta!
Kos dere videre!

Anne sa...

Gratulerer med bursdagsbarnet i går, og flaks for dere at han fikk mariokart, he he, kos dere masse !!
Ha en deilig søndag!