søndag 15. februar 2009

Himmelsk...


Tusen takk for koslige kommentarer om å ikke gi opp... jeg må nok ha det inn med teskje, så jeg har satt svigermor på saken,.... hun holder på å friske opp heklekunnskapene. Dama i denne bloggen har også sagt hun kan komme å lære bort så jeg har takket ja til det... gleder meg!
I går var jeg en liten tur innom kremmerhuset og da mener jeg en liten tur innom, (hadde med meg mann og barn...) de hadde fått inn denne arizona te`en som er så god både på flaske og i pose te... I dag etter hekle katastrofen tok jeg meg en kopp og det smakte himmelsk.. absolutt til å anbefales jenter!!

12 kommentarer:

Therese ~ Fjellrosa sa...

Jeg var innom Kremmerhuset på tirsdag, og da fikk de inn lasser av Arizonateen på flasker. Det er jo så hærlige farger på dem, at jeg har mine tre stående urørt på 2. året nå :)

Frøken Lykkelig sa...

Hei!!! Du... stakkars deg og heklingen altså!!! Nå vet jeg ikke om jeg i det hele tatt tør å prøve. Jeg kan heller ikke hekle nemlig.. om det kan være noe trøst!!
Hmmm Kremmerhuset ja!!!! Uff sånn er det når man bor laaaaangt unna sånne butikker. Jeg bor jo litt på "landet" og må ta fly til nærmeste sånn butikk:-) He he.
Men det hørtes veldig deilig ut!!
Ha en god søndags kveld:-)

dentinista sa...

Jeg kommer på kurs når du er utlært!!!
Klemmmm

home 4us sa...

Mmm den teen må jeg prøve. Håper du lærer å hekle, jeg ble helt bitt av basillen da jeg først lærte meg det.

charm design sa...

Håper du får det til,den som gir seg er en dr......jeg er heller ingen reser på hekling .Men må prøve meg litt til.Lykke til

Verandasol sa...

Åhh nå tror jeg kanskje jeg må ta meg en tur innom kremmerhuset jeg også :P Lykke til vidre med heklingen!

Frk Fischer sa...

ja jeg skjønner så godt...itte no problem venner..har nok av dager å ta av....

Nina`s hjem sa...

Så sant så sant! Øvelse gjør mester! Tror nok det blir kjempebra!
Ha en fin uke!
Klem Nina

Daisys home sa...

Jeg kan heller ikke og hekle,har desverre IKKE tålmod nok til sånne ting.Så ønsker deg masse lykke til ,klem

Hespe sa...

Jepp, du er snart i full sving, og hekler rutene raskere en du klarer å kjøpe inn garn - bare vent og se... ;o)

Kos at du likte påskeeggene mine!

Finfin uke til deg!

klem fra Hildegunn

igi sa...

Du kommer til å klare det! Du må bare knekke "koden"! Det er ikke vanskelig, ulempen er at når du først har fått det til blir du avhengig av heklinga...

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk