fredag 6. februar 2009

Endelig fredag...

er det vel lov å si etter en tøff dag på jobb... det florerer av sykdom på jobben blandt barn og voksne. Men uka er vel overstått og nå sitter jeg i soffan med pc på fanget, en bolle er fortært og ryggen har blitt grei igjen! Var til og med på trening i går... step timene begynner å bli morsomme, endelig klarer jeg å stokke beina, arma kommer vel etterhvert!!


I helgen har vi ingen store planer, må handle en ting til mamman min og svigermor i morgen slik at de får en liten opperksomhet på søndag. Mannen min vet vel ikke engang at det er morsdag, men hva gjør vel det....
Nå er det bare en uke igjen til lillebror her blir tre år, han snakker mye om lego fly, båt og bil.. så er det noen som har tips om lego til en 3 åring så si gjerne ifra....
Tror faktiskt jeg skal hoppe i køya snart da øynene detter mer og mer igjen her...
Ha en flott helg alle sammen og tusen takk for alle hyggelige og søte kommentarer!!
Klem klem..

10 kommentarer:

Frøken Lykkelig sa...

Nydelig dekket bord! Fint bilde!! Ha en deilig helg :-)

Min lille krok i verden sa...

Hei Fru F.
Så pent du har dekket på, fikk lyst til å slå meg ned litt :-)
Ønsker deg og dine en god helg og gratulerer med morsdagen på søndag!
Klem

Villa Luftslottet sa...

Det sitter godt i viruset for tiden, så vi får bare håpe det blir bedre mot våren:)
Godt ryggen din er bedre! Nå sitter jeg og koser meg med Thomas og Harald, jeg har sånn sansen for de - syns Thomas Numme er litt kjekk jeg da:)
Skikkelig fint bilde av spisebordet ditt:)
Natta

Nina i Paradiset sa...

Innmari koselig det serviset!
Jeg må nyte synet av det hos andre, for jeg SKAL ikke ha det! (-jeg SKAL nemlig ikke begynne å samle på noe nytt!)

Ønsker deg en flott helg!

Min Verden Hanne sa...

Ja, endelig fredag... Legotips til 3 åring: starwars skipet - det tar far noen dager å bygge det og da er han rolig. Morsomt til slutt for 3 åringen ;) Lykke til med bursdagsgutt snart. God helg. Hanne

Frk Fischer sa...

Sånn er det her og..far ute å måker snø...fixet snøfresern her, så da går det greier...mye snø assa....Vi tar en runde på butikken før vi reiser til susanne... Ungene fikk velge ute eller inne idag....så det ble litt av begge deler...

Skal gutta få leke litt mens jentene er i bursdag i morra?? Noen planer??

Det hvite hjerte sa...

Så skjønt du har dekket her, jeg har også det serviset fra GG og er blitt så glad i det ♥
Ha en fin og forhåpentligvis roligere helg!
Klem

Hulda sa...

Virkelig lekkert på bordet ditt. Fint med skinnfellene, og den hvite kommoden i bakgrunnen.

Min Verden Hanne sa...

Jeg heier fortsatt på Star wars skipet - hehe! God lørdag. Hanne

mali-mo sa...

Heheee, ja du er nok ikke den eneste som fikser morsdag for både mor og svigermor ;) Her har jeg hatt bakemaraton, og så avslutter jeg med blomster fra Plantasjen imorgen ;)

Håper du får en flott morsdag, og at noen iallfall husker DEG da ;)