onsdag 18. februar 2009

Boxer


Jeg elsker bokser av alle slag, disse to fant jeg igjen inne i kjøkkenskapet i dag, hadde helt glemt at jeg hadde kjøpt dem.... tror egentlig de skulle være julepresanger, men den gang ei... disse er fra blafre design og jeg har kjøpt dem HER hos disse søte jentene!



Så har jeg sett at min venninne Frk Fischer ønsker seg en urne av et salg og det gjør jeg også, bare at jeg vil ha tak i en i gips/mur... Men jeg har jo denne fattigmannsvasen jeg kan bruke til eføyen istede for å ha lys oppi.. den skinner ikke så veldig med lys... syns den gjorde seg der...

Formen er fortsatt litt laber så jeg sitter nå her... pledd over meg og drikker litt te ja!
Ha en fin dag alle sammen...

5 kommentarer:

mi-rachel sa...

masse god bedring til deg.
fine bilder du viser fra stuen din.

dentinista sa...

Hei, de der boxene er toppers, har kjøpt to i A4 størrelse idag, supre bursdagspresanger. Til oppbevaring av tegninger etc...
God bedring, kos deg med teen under teppet!!
Klemmmmm

Gamlå sa...

Heisann

Så fine boxer dette her var da. Alltid like koselig å finne ting vi har glemt vi har kjøpt. Det skjer hos meg også!!

Likte veldig godt ørnen din, og så får du ha forsatt god bedring.

klem fra Gamlå

Det hvite hjerte sa...

Blafre boxene er supersøte, vår Sofie har de til tegnesaker og perler. Supersøte & supersmarte!
ღ det hvite hjerte ღ

Minmill sa...

Disse boksene er jo så søte. Jeg er så glad i Blafre sine ting. Har ikke noen bokser selv, men jeg ønsker meg de.
Bladde litt nedover i bloggen din i dag, og ble imponert over de fine innleggene dine. Dere har jo en fantastisk fin stue.
Ønsker deg en fin dag.