torsdag 12. februar 2009

Arrived...


Se her, hva som kom i går... for en rask levering fra Sweet memories!
Service var jo bare helt topp.... fikk 6 kluter fra Rice på kjøpet.... (tror nok jeg er veldig veldig glad i å vaske? Tusen hjertlig takk....


Men for noen deilige dufter det var på disse flaskene.. det hjelper! Så kanskje jeg vil like å vaske litt!

Bye the way folkens.. klistremerkene fra forrige innlegg, de sitter på veggen enda... men vi får gi det enda en sjangs til i morgen, for jeg har strievegger så jeg ser det bobler litt... og det synes ikke at det er klistremerker før man står helt oppi de!! Billig fra panduro.. det liker vi!!

I dag har jeg rukket mye synes jeg.. hatt senvakt, laget lynet kake til minsten og trent!! kaka ble ingen hit, så den blir ikke blogget...*S*

Klem klem folkens..

4 kommentarer:

Adale sa...

Såå flink du har vært i dag.Syns det var spennende med de vaskeduftene...ALT for å få sånt no lystbetont.Må nok sjekke ut de der.
klem:)

Perlehvit sa...

Så fine vaskekluter!!

Vurderer å kjøpe slike vaskeprodukter, men usikker på kvaliteten.. Si ifra om det blir rent da!:)

Herlige flasker er det hvertfall!!!:D

Maliva`s verden sa...

Kanskje det er det som må til....go`lukt på kjøkkensåpene...for vasking er kjedelig.....Kjempe lekre var de også...Go`helg til deg fra Maliva

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Ohhh den där butiken är FARLIG!!
har varit inne snokat runt & fylit ut igen, för jag vill ju ha allt...

Du har ju dock klarat att prioritera ganska så bra med ditt köp ;D

Klemmer