søndag 25. januar 2009

Stjerner..


Alt her i huset kan det ikke være bilde av Lynet McQueen på prøver jeg å si til minsten her, så i går kom jeg over denne søte nattbordslampa til han på Hemtex.. (egentlig en julepynt..) det var 70 prosent på den, så det ble nesten gratis.. Tusen takk til mine gode "nabo" for tipset!


Men... joda, denne kaka laget jeg til minsten til bursdagen hans i fjor, etter å ha sett filmen 4000 ganger..minst!! Nå er det ikke lenge til bursdagen hans og det eneste han gnåler om (snart 3 år) er at han skal ha med lynet kake i barnehagen.. alright!!

Fam Johnsen jeg håper på å få låne kakeformen din om det er greit?

Ha en flott søndag videre..
klem

19 kommentarer:

familiens Johnsens hverdag sa...

Bare og komme og hente den det:D Må jo oppfylle en 3 åring sitt bursdags ønske:D

Fjordheim sa...

Stilig kake.
Og en flott lampe. Den går det godt ann å bruke hele året den.
Lykke til med baksten til 3 års dagen.

Jannicke sa...

..takk for hilsen :o). Den kaken MÅ jo være en drøm for en bilelskende liten gutt!!
Ha en superfin søndag videre!

dilla sa...

Denne lampen er så fin, har den på gutterommet her hjemme også :-)

Sissy's Hus sa...

Hihi.. Jeg har vel kommet frem til at du bor på Romerike.. Tar jeg feil? Nære Lillestrøm? :) Men kanskje mer mot Oslo..
Zanz er ikke bare din favorittbutikk.. Hihi..

home 4us sa...

Å så koselig med Lynet mcqueen. Da mine gutter var mindre var det spiderman som gjaldt. Og spiderkake til bursdag var et must!

Ha en ny flott uke!

Nina`s hjem sa...

Hehe...skjønner akkurat hva du mener. Fikk Lightening McQueen-sengesett i julegave til min sjarmør på tre, og han kunne også tenkt seg til å hatt det meste med lynet på.
Lagde selv også kaka i tre-års-bursdagen hans, bare å se ned i siden på min blogg, der er det bilde av kaka.
Ble jo kjempeflott din. Var jo litt av en jobb det der. Hadde jo aldri lagd sånn bilde-kake før.

Drømmen om en eplehage sa...

Den lampen så ikke ut som julepynt hvertfall! Knallstilig!

Og du, du ruler på kaker.... her er bursdag på torsdag og jeg må bestille thommastog kake hos bakeren. Håper de klarer det!

Kos deg i stolen din!

klem

-Mia- sa...

Lynet er jo tøff og da!! Jeg synes faktisk det er en av de beste tegnefilmene jeg, selv om den har gått igjen og igjen her og ;-) Lampa var kjempefin! Ha en fin uke! Klem

Hespe sa...

Har forstått at Lynet McQueen er det store blant gutta om dagen.. Fin lampe du har kjøpt på salg, er jo så gøy når man får ting så billig!

Ønsker deg en flott kommende uke!

Klem fra Hildegunn

Guttemamma sa...

Flott lame og 70%, så moro!! Tar du opp kakebetsillinger eller...?? Så fin stolen og puffen ble i innlegget under, og puta oppi,,,herlig!!

Ida sa...

Haha.. du er nok neppe den eneste som "sliter" med barn som har forelsket seg i denne bilen ! Her går det ikke en dag uten at han enten har på seg lynet-sokker eller lynet-truse - en av effektene MÅ alltid være med :-)

Utrolig kul kake!

Klemmer

dilla sa...

hehe..litt treg jeg, skjønte ikke det... Trodde du hadde noen veldig snille naboer ;-)

Herskapelig shabby sa...

Hehe, ja de vet å sette pris på sine idoler disse søte små! Og ikke rart han setter pris på den kul-lynet-kaken som mammaen baker! Mere, mere! Du får ta det til deg :) Fikk beskjed fra han som blir 7 her i år at han ville ha BARE en kake! Vet ikke helt hvordan jeg skal ta den jeg... hihi.

Og lampen var kjempe fin!!

Silje sa...

Så flott kake du har laget og pyntet. Den er nok en hver liten gutt sin drøm. Jeg har fått med meg at filmen om den tøffe rød blien er jo ganske så kul, selv om jeg har noen prinsesse galne jenter.

Ha en flott uke!!

heidishemmeligheter sa...

Nå fikk jeg flashback ca 10 år tilbake i tid. Da min sønn planla bursdagene sine, og valgte ut årets kake i oppskriftheftene mine. Togkake, klovnekake, tigerkake... Det var en skikkelig utfordring hvert år! Du ser ut til å ta dette på strak arm. NYDELIG! Nå er han forresten snart 15 år, og ønsker en helt annen meny...

Butterfly sa...

Skjønner hvordan du har det!! Her i huset er det Ole Brum som gjelder, vel egentlig hele hundremeterskogen...... Tror 4 åringen hadde vært lykkelig om vi hadde innredet med det i tankene....

lampen er kjempestilig - litt lexingtonaktig....

Lykketil med kakebaksten :o)

Ha en flott dag!!

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hi hi, lykke til med ny kake, alt vi gjør for våre kjære små :o)
Ha en fin dag .
Klem

Torilpia sa...

Flott lampe :o)

Minstejenta her liker Lynet McQueen hun også - men er nok mer "prinsesse" når det kommer til stykket tror jeg :o)

Lynet-kaka var jo kjempelekker!! Skjønner godt han vil ha med en slik i barnehagen :o)

Ha ei flott ny uke - klem!