fredag 23. januar 2009

stemmer det, ja...

I morgen skal jeg en tur på Ikea og kjøpe en slik ektorp puff... Tror julegaven min blir mere brukt da, når man har noe å slenge beina oppå!!


I dag har det blitt mye pc titting og tv titting... bortsett fra muffins -og middagslaging har jeg vel sittet i soffan.. ikke rart at soffan er skeiv på den ene siden, jeg er jo nesten grodd fast her til tider!! *LOL*

Tusen takk for alle søte kommentarer og awarder folkens, setter utrolig stor pris på de...

kos dere videre i kveld!

22 kommentarer:

Cathrine sa...

slik puff vil jeg gjerne ha også.... skal på ikea snart å handle noe ektorp... så lyst på de godstolene...

Fjordheim sa...

Ja det blir nok godt å ha en puff til stolen. Kan være greit å la sofaen får litt hvile. hehe.
Håper dere snart er friske alle sammen
Ha ei god helg :)

Hespe sa...

Hei på deg....
Forstår godt du ønsker lir godt å slenge beina på den...

Ønsker deg en herlig helg!

klem fra Hildegunn

Carpe Diem sa...

Sånn stol og puff ønsker eg meg og.
Koseleg blogg du har.

Ha ei flott helg:)

dilla sa...

Denne er fin! Også kan du stappe den full med masse blader :) God tur på IKEA i morgen, vær tidlig ute!!

Husmora sa...

Åhhh fin puff. Kos deg masse på Ikea. DER skulle jeg gjerne ha vært en tur altså.

opp ei trapp inn ei dør sa...

Puffen er fin, kjekt med lagringsplassen oppi den også. Jeg hadde samme puff og hvit ektorp hjørnesofa, men solgte det...noen ganger lurer jeg på hvorfor...!

Kos deg på Ikea, og god helg:)

Linn Camilla sa...

kos deg i morgen må ha slike dager om å ha slapp av dager. må bare komme te meg om du kjede deg å hjelpe og male :)

home 4us sa...

Ja hadde man bare hatt IKEA i nærheten:)
da hadde det blitt noen ektorp her i gården også:)

Huset på toppen sa...

Vi har en slik putt i tv rommet, veldig praktisk å slenge beina på og oppbevaring under lokket:)
Ønsker deg en fin helg!
Klem Linda

Det hvite hjerte sa...

De puffene er fine å se på og ikke minst gode å ha bena på og enda smartere å ha et brett med noe godt på når du sitter i stolen og slapper av med Blogging!
God tur på Ikea (I like it - Bombe!)
Ha fortsatt en fin helg!
Klem fra det hvite ♥

Ellinor sa...

Den puffen har jeg :) Og den brukes til å sette pc`n på når den ikke er på fanget mitt ;) Og kjekk som ekstra stol til barn som er på besøk her

Jeanette sa...

ha en koselig Ikeatur i dag :-) Klem Jeanette

Helle Koed sa...

Ikke dårligt med en tur til ikea – har selv lige været der for kigge både puff og sofa. Kom hverken hjem med det ene eller andet! :-( Kunne ikke bestemme os! ;)

Rigtig god weekend til dig og din familie!

-Mia- sa...

Synd Ikea er 3 timer unna her, ellers hadde jeg no tittet innom mye oftere, den puffen og stolen du fikk til jul er kjempeflotte! Ha en fin lørdag! Klem

Lena sa...

Jepp - da er det snuppa sin tur! Fin igår - snufsete og tett i nesa idag. Plutselig varm og så var febern her...

Ble det shoppings eller??? Visste ikke engang at det var oppbevaring i den krakken, jeg - så praktisk da! Enda en god grunn til å måtte ha den!

Og til alle som synes det er leit å ha IKEA så langt unna - NEI, DET ER IKKE LEIT! Det er meget, meget kronesparende!!! Ikke sant, Fru Fjeldhammer??? *ler* (Mitt Ikea-kort ligger ikke lenger i lommeboken...)

Renate sa...

Flott puff :)
Skulle ønske jeg bodde nærmere ikea ja ;)
Takk for titten på en kjempefin blogg.
Ha ei fin helg.

Jatte sa...

En puff skulle alle hatt til godstolen sin ;)

Kos deg i helgen:)

Klem Jatte .

Minime sa...

Puffen kommer nok til å bli brukt. Min puff, som jeg kjøpte for bursdagspenger, er knapt tilgjengelig for meg. Unga liker å ligge oppe på den når de ser på TV. Katta elsker å ligger der (mykt og godt teppe ligger oppå). Gubben har beina på den når vi sitter og ser på TV på kvelden. Men den er jo kjempefin. Håper jentungen friskner til kjapt. Ha en fin helg.

Torilpia sa...

Heia!

Takk for oppmuntrende ord :o)

Blir nok flott med puff/pall - kunne tenkt meg pall jeg også .. men har liksom ikke plass til mer nå.

Var i byen og spurte etter den nye serien til GG i går .. men de får den ikke inn før i februar/mars .. DET er lenge det .. hehe ..

God bedring til den syke!!

Klemmer!!

familiens Johnsens hverdag sa...

Hvor blir det av bildet av din puff da?????? Ble det ikea tur?

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Ikea er slitsomt på en lørdag.... phew!

Enda en award til deg på husbloggen min ;)