mandag 19. januar 2009

Skjønner nada...

Hmmm.... jenter hva er det HER?

Fikk en søt kommentar av søte Jeanette om at jeg lå på 88 plass over norges topp 100 liste, etter å ha lest Prinsesse Elin sitt innlegg i går skjønte jeg jo fort at dette gjald Twingly ett eller annet..... Dette må jo bare være helt humbugg!!? Ihvertfall helt tatt ut i det blå... (innrømmer at mannen og jeg lo godt.....)

Jaja, jeg blogger for meg selv .. og litt dere, selvsagt.. alltid koslig at dere stikker innom og legger igjen de søteste kommentarer, det er jo mye av grunnen til at man vil fortsette... Liste eller ikke liste vi blogger i vei....

Nå skal jeg løpe på trening her.. trenger å få ut litt jobbfrustrasjon, blir godt det!!

4 kommentarer:

Fjordheim sa...

Håper treningen gav deg det du hadde behov for i dag. Både litt svette og ikke minst, at du fikk ut litt frustrasjon.
Nei den der lista forstår jeg ingenting av. samma det. Koselig at du blogger uannsett om du er på lista eller ikke.
Ha en god natt :)

Lavendula sa...

Hei, jeg forstår heller ikke noe av den lista, hørte om den idag. Men artig hvis det stemmer da, nr. 88!

Håper treningen hjalp!

Klem fra Ida

Jeanette sa...

ops... har jeg lagd krøll nå? ikke meningen det altså... ellers synes jeg jo du burde ligge i topp ti :-) Klem Igjen

Vestlykkjas kosekrok sa...

Moro da :-) flink du er med den treninga :-)