lørdag 10. januar 2009

Posten...

Da skal jeg en tur ned hit:

for å takke for den gode nattsøvnen.....

I går fant jeg ut på en litt mindre hyggelig måte at en pakke jeg har sendt ikke har kommet frem.... Greit den ble ikke sendt 16 desember for det rakk jeg ikke, men jeg sendte den den 22... da bør den vel ha kommet frem? Men dessverre så ser det ikke slik ut... jeg beklager så mye for det kjøre nissevenn!! Det knyter seg i magen når slik skjer...

Jeg håper på å klare å oppdrivepakken... ellers så kommer det en ny, da med sporingsnummer, noe jeg har lært nå!!

Ønsker dere alle en god helg!!

25 kommentarer:

Rosa sa...

nei, det er slett ikkje alltid posten kjem fram, og iallefall ikkje på den tida ein forventar. Håpar pakka dukkar oppatt!

Frk Fischer sa...

Ikke noe moro det der...fy!!! Og at det går ann å spørre først, og ikke legg det ut her til alle lite voksent mener jeg da....ikke rart det blir krig i verden sier jag da...og i den tiden vi sendte pakkene er det stor på gang...tenk på alle di pakkene som blir borte...eller ligger et eller annet sted..jeg fikk en jule gave en gang i mars som viste seg å ha vært i paris ved en feiltakelse...bare mennesker som jobber der og tenkte jeg.....da kan feil oppstå!!!! Jeg veit du har sendt pakke jeg.....for du er flink sånn, bare max uheldig med ting og Nisse venn nå....... Ikke bry deg om dette, vi andre har andre ting å henge oss oppi..enn så lite....

Anneli sa...

Takk for koselig besøk og fine ord <3 Så gøy at du vil delta på min lille konkurranse (:
Jeg har også opplevd at ting at forsvunnet i posten!
Det er så ergelig :(
Så heretter blir alle kvitteringer fra Posten spart!
Håper det ordner seg (:
Så spennende blogg du har, (tror kanskje ikke jeg har vært innom deg før..)
Linker til deg, hvis det er ok?
Ha en koselig helg!
(her klorer vi oss fast i stormen!) Klem <3

Guttemamma sa...

Du får en klem av meg iallefall!!!

aase sa...

Posten er posten og de sjokkerer aldri meg som har nettbutikk. Dån sier jeg bare noen ganger.

håper veldig at de finner pakken din.................

Helgeklem fra meg!!!

Fryd for øyet sa...

Heisann! Det tovete huset koster 578,- Det er håndlaget av kvinner i Nepal hvor firmaet som er leverandør hjelper disse kvinnene til å få et bedre liv gjennom jobb og støtte økonomisk til familiene:)
Det er også i blått/lime:)
God Helg!

home 4us sa...

Ergelig når sånt skjer. Man er så hjelpeløs når det er en tredjepart som har skylden.

Jeg "mistet" en gang et brev med gavekort i. Det dukket aldri opp hos mottaker, men jeg trengte bare å oppgi adressen til den jeg hadde sendt den til så klarte de å spore den opp etterhvert( jeg hadde skrevet feil husnummer på konvolutten)

Ikke hadde jeg skrevet avsender heller så jeg var ganske inneforstått med at gavekortet var tapt. Så herlig når den dukket opp etterhvert.

Krysser fingrene for deg
Klem:)
Ha en fin lørdag

irina /Alex sa...

Heia :)
Ser at du fikk hjelp med å spore opp Matteus.

Jeg har 12 middagstalkner. Store fat, stettfatt skåler og masse mer. Jeg førte det selv da jeg hadde butikk.

Jeg støtter deg. Ja posten kan rote masse.

og at hun skal lage ett innlegg om det, istedenfor å kontakte deg først. Du hadde jo kontaktet henne på email !!

Hvis det er sånn irritasjonsmoment skulle hun tatt deg fore og ikke ropt det ut i bligglandia.




Skjønner henne også , det jeg ikke skjønner er den måten det ble gjordt på ;(

Hev deg over slikt og gå på med rak rygg.
Du vet hva sannheten er.

Stor klem !!

Bette sa...

Uff,for en kjedelig sak... Som et voksent menneske,så burde hum jo kontaktet deg først. Ja,er det rart det er krig i verden.....
Hev deg over det,det er jo tross alt ikke din feil!
God helg!!

-Bette-

familiens Johnsens hverdag sa...

Uff da.. dette var ikke noe hyggelig. Flott om personen kan høre med den det gjelder før en svart maler alt. Du har jo sendt avgårde pakka, og ikke din skyld at posten har rotet den bort... En stor klem til deg..vet at du er til og stole på så jeg hadde ikke brydd meg om dette om jeg var deg..selv om jeg må innrømme at slikt går rett i hjerterota hos slike omsorgs personer som vi er:d Men sender deg iallefall en STOOOOOOOOOR klem..

Lykkelita sa...

Håper du har det bedre nå... Skjønner at det der blei en vanskelig sak for deg. Kanskje nissevennen din lot impulsene styre(?) hvis hun hadde tenkt seg om hadde hun vel handtert saken på en annen måte. Det er alltid lett å være etterpåklok.
Her kommer en oppmuntringsklem fra meg hvertfall! Og jeg er imponert over treningsiveren din - send litt treningsvilje til meg...:)
Ha ei god helg!

Living White sa...

Nei, jeg står for hva jeg skrev. Var ikke ment som å henge ut noen så jeg skrev ingen navn. Ikke meningen å lage uvennskap eller noe, men jeg må få si hva jeg mener.

Living White sa...

Jeg er ikke sur eller sint på deg...vi lar denne saken ligge. Du må ikke kjøpe noen ny gave til meg, ok? Fortsatt fin helg!

Anonym sa...

Jeg forstår jo henne og da,når jeg leser hennes versjon.Siden hun har fått to beskjeder om dato av deg...men,men. Ikke noe å kaste bort energi på dette her.Finnes så mye viktigere ting her i verden.Interiør for eksempel..HAHA..Kos deg i kveld og lad opp batteriene til en ny treningsuke.FLINK jente.

Vestlykkjas kosekrok sa...

er det samme lampe*?? kjøpte den på bohus.. sans.. :-)

Emmas Verden sa...

Huff..her ble det kaos..Dumt når det blir misforståelser..Vil ønske deg en god helg!!Klem Anne ;)

Linda sa...

Hei hei. Kikker innom siden din. Håper det går bra. :o) Må jammen si du er kreativ. Super inspirasjon for meg som er ny her inne. Flott side. Hilsen Linda fra Fr.stad.

Anne sa...

Huff, ikke noe moro... Jeg har sendt pakker til min søster i finnmark, den kom aldri frem. En annen gang en pakke til Spania, som jeg håpet kom frem til min venninne der til jul, den kom i Mai... Med marsipan og greier, det er kjedlig.
Jeg ønsker deg en super søndag:)

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Tjingeling söta!!

Tack för komplimangen, jag diggar nya bloggdesignen ;D

Flott tillbaka meldn an länkarna.....
Jag husekt ikke vad jag pleide att kalla Madde så jag la in henne som ElliesDagbok. Men byter genast till Madde *hi hi*

Jag satt & lagrade var ända länk igår så alla är med, men kan ha andra namn....

Ha en flottings dag ;D

Living White sa...

Hei jeg sendte deg en mail:)

-Mia- sa...

Håper pakken dukker opp!! Det er hvertfall ikke din skyld at den er borte!! Ha en god søndag, og prøv å ikke tenke på det!! Klem

Helene sa...

Hev deg over dette. Helt utrolig at et voksent menneske kan reagere sånn pga en forsvunnet pakke i posten. Jeg leser både din og hennes blogg fast. Ble i grunnen ganske overrasket da jeg kom over de heller ufordragelige innleggene på hennes blogg. Jeg forstår hun sliter med sykdom osv, men dette var langt over streken. Det er ikke rart det blir krig i verden! Håper ting ordner seg! Mvh, Helene

Living White sa...

Sykdom? Jeg er faktisk ikke psykisk syk, er forkjøla med kyssesyka:)

(sorry altså men denne måtte jeg bare kommentere)

Kristine sa...

Helene - du er jo bare komisk. Du motsier deg selv til de grader... Er det rart det blir krig i verden? Kanskje ikke i din verden.

Det er jo åpenbart at du er ute etter å starte en diskusjon. Problemet i dette tilfellet er bare at diskusjonen allerede er avsluttet for de involverte, men tydeligvis ikke for deg.

Kanskje du kan fortelle oss litt om hvordan det å kalle andre ufordragelige og syke ikke er å gå over streken for deg?

Fru Fjeldhammer sa...

Hei Helene!
I denne diskusjonen har vi begge beklaget oss til hverandre, og det er no hard feelings.

Følelsene tok litt over og jeg skjønner det, for jeg var veldig treg med pakken... (men at den ble borte på veien, det er det tristeste!)

Ha en fin søndagskveld.