søndag 25. januar 2009

Nyhet...

hjemme hos oss er jo selvsagt en ektorp bromma puff... for det ble en ikea tur i går, vi er jo så godt kjent at det ble inn ved kassene, plukke med seg puffen, betale.. så til pølsebua for en pølse og en soft is.. så hjem... ferdig!!! *S*


Endelig komplett, det farlige med det her er at jeg satt meg ned i denne stolen to ganger i går og begge gangene så sovnet jeg... *LOL* det tar meg ekstakt 2 minutter i stolen så er øya igjen... blir ikke mye lesing her altså, stolen er jo farlig for a mor!! *S*
I dag er det bare helt herlig ute her, jeg ble igjen hjemme mens de andre tre dro til farmor og farfar for å stå på ski... jeg tror jeg skal ta frem støv kluten!
Ha en fin dag alle sammen...

14 kommentarer:

Hespe sa...

Så utrolig deilig kosekrok du har fått deg - flott!!

Ha en fin søndag!

Klem :o)

familiens Johnsens hverdag sa...

Det ble fint:D Må komme meg på Ikea en dag snart jeg også...en stund siden sist:D

Benedicte sa...

Hahaha, ja jeg kan virkelig forestille meg at den stolen er søvnfremkallende!

Her skal også støvkluten frem, etter en liiten bloggrunde:)

Vi blogges!

Ida sa...

Sukk.. skulle hatt meg en slik ja :) Nydelig! Grattis med ny puff :)

Ha en fin støvtørkende dag.. klem:)

Ellinor sa...

For en herlig kosekrok :)

Anette sa...

Koselig krok! :-D

Har også lurt litt på å skaffe en slik puff, men er litt usikker på hvor den skal få plass...

Ha en flott søndag! ;-)

Fjordheim sa...

For en herlig krok det ble. Ja sovner du etter to min. så er det tydelig at du trenger den søvnen.
Kos deg hjemme du.
Ha en flott søndag :)

aase sa...

Der hadde jeg kosa meg skal jeg si deg!!Ikke rart du sovner, det hadde nok jeg gjort også!!!

Håper snuppa er frisk igjen!!!

Rådyrveien sa...

Jepp! Polo'n er funnet! Fant til og med ut at den har stått ulåst siden fredag ettermiddag, men hva gjorde vel det? Neppe noen som gidder å måke seg frem for å ta med seg den 11 år gamle, rustne, rotta likevel. Hihi!

Så koselig krok du har fått deg. Skjønner godt problemet mht. sovning der. Tjihi! Har selv par gamle (men akk så gode) "stressless"-stoler med puff og har ikke sjans når de legges bakover med beina på krakken om kvelden. Da blir jeg fort "solgt". Hehe!

Ha en fin søndag!

Hilde

Linn Camilla sa...

knall flott. jeg å har en gammel stol eg sovne i hele veien kankje eg skal få en så deg , så sovne eg godt hehe

Minmill sa...

Grattis med ny puff. Ikea har mye bra saker. Ser ut som du har fått deg et koselig hjørne, men synd du sovner hver gang. Eller kanskje like greit? Man er jo trøtt når man må lukke øynene.

Min lille krok i verden sa...

Så flott hjørnet ditt ble med puffen på plass. Så slett ikke verst ut å slenge seg nedpå i den stolen der gitt :-)
Ser dere har samme stereoanlegget som oss, forresten!
Kos deg i stolen!
Fin søndag!
Klem fra meg

cat/CorksCaos sa...

Skrabbis! ;)
Den kroken så jo bare superdeilig ut,da..

*ønske seg*

=)
Ha en fin dag

Snuskefrua sa...

Ååå, det utrolig fantastiske hjørnet ditt skulle jeg gjerne hadd. For et syn!
Klem fra meg:)