mandag 12. januar 2009

Monster utfordring...

Da kom turen til meg... jeg har blitt utfordret av Mitt empire til å vise frem tv`n. Det er jo alltid en grunn til at dette er en del av stuen det aldri blir blogget om.. Her er det ledninger både her og der... Veggen er så liten, og det er ikke plass til noen større tv bord.. noe vi egentlig hadde trengt!! Jaja, nå er det gjort...


Jeg sender utfordringen videre til....
Lykke til alle sammen..
Nå løp tiden litt fra meg... må jogge på jobb nå!
Ha en fin dag....

8 kommentarer:

Lykkelita sa...

Hi Hi Hi, du fikk den du også:) Var det ikke grusomt å publisere innlegget??!? Personlig syntes jeg du hadde en fin løsning, men alle disse ledningene er nå et hodebry altså...
Ha en fin dag:)

janne - kathrine sa...

Hei, hei.
Du er jo blitt skikkelig sporty jo!

Ja, tv´en og alle boksene er jo så sin sak - det som gjør det virkelig ille er alle ledningene. Det ser ikke så aller værst ut i stuen, men under pulten nede i kjellerstuen, ja der må du nesten passe deg så bena ikke blir sittende fast i alle pc kablene.
Har i lengere tid gått og tenkt på å sy et forheng til å skjule alt sammen, men har liksom ikke funnet ork til det ennå ;-)

Ønsker deg en riktig fin uke!

Cathrine sa...

den utfordringen tar jeg.. faktisk ikke så ille den løsningen vi har her....:) syns du har en fin løsning også. skal legge ut ikveld å sende utfordringen videre..

Mari sa...

Synes da ikke det der var så ille :)
Jeg har faktisk gjort TV'n til et hovedpunkt i stua. Den er svær og diger, men passer inn med resten på et vis. Og det er bra - for vi er TV slaver!
Ha en fiiiin dag :) Klem

Hilde sa...

Det så da fint ut:-)

Takk for bursdagshilsen på bloggen min, du har jo laget en temmelig lekker Barbie-kake du også da!
Driver å lager en slik nå, som hun skal ha med i barnehagen.

Shabby Charm sa...

Moro innlegg det med TV. Tv benken din var jo kjempe fin den!

Ha en kjempe fin uke!

KLEM

Anja Holt sa...

Denne utfordringen tar jeg, men ikke i dag, fniser... som deg er jeg nytrent og trett...

Anja Holt sa...

Utfordringen fullført!