lørdag 3. januar 2009

Living...


Jeg har rukket å vært en tur på living i dag, hadde en tilgodeavlapp som brant i lomma, så når min mor spurte om jeg ville være med sa jeg ikke nei..


Kjøpte disse flotte "fatene", kall det hva du vil brett, 4 stk til 179kr.. har sett på de før men da lot jeg de stå igjen i butikken. I dag tok jeg de med, jeg skal kanskje la de være som de er, eller jeg får se om jeg maler et par av de hvite!?



Så var lammeullet satt ned fra 299kr til 199kr... kan ikke få mange nok av de!!

nå er barna lagt, mor og far skal vel snart se på en film her som vi ofte gjør på lørdager...
Kos dere.. klem

15 kommentarer:

Frk Fischer sa...

Hei!! de var kjempe fin...skjønner at jeg må benytte meg mer av brodern assa, som jobber der!!!! Og sånne sauskinn før men ikke nok av nei..så koselig de og!!! ha en fin film kveld, det skal vi ha nå og , nå som endelig ungene er i seng...de blir fort vant til sene kvelder...

Husmora sa...

Nydelige var de fatene. Så billig da gitt.
Og saueskinn får man aldri nok av nei.
Du, det slo meg i går at du i løpet av jula spurte om juletrestjerna mi, og så glemte jeg hele greia.
De har den på salg nå, her jeg bor. Vil du at jeg handler en for deg og sender?
De hadde fortsatt fler igjen i går.

Hemma på Landet sa...

Väldigt fint. Jag älskar lammskinn. Skulle kunna ha det överallt.:-) Kram

-Mia- sa...

Kjempefine fat! Saueskinnet er så fint, og mykt.. Jeg har tre, men minsten bruker alle, i vogna, senga og på gulvet.. Må komme meg en tur til Ikea eller no å få noen flere.. Ha en fortsatt koselig kveld! Klem

charm design sa...

hei,jeg har også vært på living i dag.På skullerud,kansje vi var der samtidig...he he

Anja Holt sa...

Jeg visste det var noe jeg manglet. Saueskinn! Stakkars stakkars meg som ikke har noen!

Ha en fin dag!

Villa Luftslottet sa...

Nei sauskinn er en sikker vinner altså, jeg har egntlig to, men finner bare ett????? Koselig med sauskinnet i stolen og stjernebrettene var skikkelig fine:) Fy fader, det er så kaldt her, men jmmen er det fint da, og bra det endelig ble skikkelig vinter..... nå venter vi bare på at ildsjelene skal lage til isen her nede....jeg er dessverre ikke en av de...hehe, vil bare bruke den vi;)

Ha en fin søndag :)

Synnøve sa...

Hei hei! Så heldig du var som hadde en tilgodelapp på Living da...! Er jo veldig kjekt å få seg noe nytt rett etter jul, synes ofte det blir litt tomt akkurat når man har pakket ned jula. Og så må jeg si at jeg synes lysekronen du fant deg lenger nede her var helt nydelig, den passet kjempegodt over spisestuen din :) Ha en fin søndag! Synnøve

Støv på hjernen. sa...

Heisann hoppsann frue. Godt nytt år til deg og din familie. De var råstilige de fatene der og så mye man kan bruke dem til da, og tenk så fine dem blir om du maler dem med en veldig blank hvit maling... hmmm når kommer jeg meg dit a tro...

Gamlå sa...

Ja her har du gjort gode kjøp , likte alt jeg. Du må ikke male fatene hvite de var så flotte som de var:).

klem fra Gamlå

♥LiNda♥ sa...

så stilige de fatene var!
ha en fin søndagskveld!

♥LiNda♥ sa...

så stilige de fatene var!
ha en fin søndagskveld!

Ida sa...

I know!! Living har faktisk overraskende mye fint - kjekt når man handler på salg også :-)

Har noe lignende, om ikke de er like - de stjernefatene - ikke dumt å male dem hvite.. hmmm.. blir nok det hos meg i løpet av våren ja..hihi!

Og lammeskinn - helt enig - det kan man bare ikke få nok av !

Klemmer

Benedicte sa...

Søte stjerner!! Men elllsket den samlinga di av lysestaker:)) Syns det er så lekkert...

Kjenner jeg er bittelitt sjalu på dere i sør med Living, Ikea osvosv....:)

Ha en fin kveld!

Støv på hjernen. sa...

Heisann hoppsann yeppers det ligger rett ved Svenskegrensa, kun 5 min gange fra hytta faktisk, det ligger ved en sjø som heter Hvitsjøen rettning Rømskog og utover der, perfekt sted nesten helt nede ved vannet...