fredag 30. januar 2009

Litt svada herfra..

Så er det fredag og helgen står for døren...
Jeg ligger her på soffan med datan forann meg og reflekterer over litt av hvert.
Synes det er kjipt at det ikke er noe spesielt på tv, føler ikke for å rydde hus, vaske klær, scrappe eller blogge..

I dag fortalte mormor eldstejenta om alle piercingene mamman hennes hadde når hun var "ung", mormor likte nemlig ikke piercinger... Jeg hadde en i øyenbrynet først, det var ganske nytt her i norge og jeg husker alle spm jeg fikk av folk rundt meg... Nesa fikk selvsagt en også, så fikk jeg en piercing i leppa, da begynte jeg og jobbe i bhg.. 20 år gammel.. husker det var en mor som synes jeg var et dårlig forbilde for barnet hennes og hun mente jeg måtte slutte.. heldigvis hadde jeg en sjef som mente noe annet. Etter noen mnd så skiftet denne moren mening og ba om unnskyld for at hun hadde forhåndsdømt meg... Så etter å ha vært uten piercinger en stund, så tok jeg en i tunga, det ble den siste.. Jeg hadde ikke alle samtidig, en og en.. i dag har jeg ingen, og skal ikke ha heller... men jeg er vel ikke akkurat den mora som blir sjokkert om ungene vil ha når de blir eldre.. men de må ha fylt 18 år altså!!

Frøkna mi bare himlet med øynene og kunne ikke skjønne hvorfor jeg hadde hatt hull både her og der.. for det måtte da ha gjort vondt! *S*


Kjenner egentlig det rocker litt i foten jeg.. men gosh så kjedelig jeg har blitt.. *LOL*
Ha en fin kveld da dere.. nå skal jeg og herr fjeldhammer spille bowling på Wii her!! *S*

7 kommentarer:

Frk Fischer sa...

ha ha ....momor kommer med avsløringer..ti hi..håper bare ikke min pappa sier til min fia...åssen jeg var i tenårene...shit da sliter jeg!!!
det var ikke noe av den"farlige" sorten..men fy som jeg var sta og trodde jeg viste alt!!! Vi får dra i gang noe snart...men kan snart se hvor jeg sitter i sofaen hver kveld..med avtrykk...mmm mangler energi assa... kos dere med wii ...

Sissy's Hus sa...

Hahahaha... Sånn er det! Vi har blitt kjedelige voksene uten hull både her og der! :)

Er 90-tallet gamledager nå? Haha..

Klem fra
Christina

-Mia- sa...

Wii er gøy! Kos dere! Ha en fin helg! Klem-Mia

Minmill sa...

Hei, og takk for helgehilsen. Takk det samme til deg og dine også. Jeg har hatt piercing i navlen. Men den måtte tas vekk da jeg ble gravid. Ville jo ikke ha en piercing ring i den stramme mage huden. Etter det har det aldri blitt noe mer. Det er nok ikke helt meg lenger. Kos deg...

opp ei trapp inn ei dør sa...

hihi, morsomt å tenke tilbake på "gamle tider".. Tida flyr jammen fort avgårde! Kos dere med wii i kveld, og god helg:)

Husmora sa...

He,he. Der minnet du meg på at jeg en gang hadde en piercing jeg og, i navlen. Jeg var rimelig tidlig ute jeg og så det var ikke mange som hadde sånt den gangen.
Og jeg kan trøste med at datteren i huset her har hatt både i navlen og i tunga så det er bare å glede seg til de glade tenårene dukker opp ;O)
Som enda en trøst: verken jeg eller snuppa har noe sånt nå, alt er tatt ut - men, tatoveringene våre får vi ikke bort. Jeg har to og snuppa har to. Mine er stygge, hennes er fine. Gådd som man angrer på sånt. Ja ja.
Ha en fin lørdag, kos dere.

Aina sa...

Morsomt å lese, du skrev det så "levende" og nå mimrer jeg over min eneste pircing.
Jeg var først ut i byen, gjorde det i England, og "alle" måtte se på vidunderet.
Mamma syntes den var helt forferdelig men var så lettet over at det ikke var en tattovering jeg kom hjem med så hun lot meg beholde den;0)

MEN, nå er jeg gammel og koser meg hjemme med familien.*fnis*
Håper du koser deg med bovlingen hjemme du også:0)

God helg fra Aina.
...forresten, en liten tatto kunne jeg hatt lyst på hehe..