onsdag 21. januar 2009

Litt babbel...

Nå må jeg begynne å gjøre noe snart her... har endel prosjekter på gang, eller tenker mye på det!! Men tiltakslysten er borte! Sukk.. den kommer nok..

Amerikakisten trenger litt maling..

vi fortsette med kjellerstuen..

I gangen ventes det 2 dører...

to vegger i stua trenger maling....

osv osv....

Formen til frøkna i huset er ikke på topp, glissen i øya og feber! så da har vel influensan tatt dette huset også..?




I morgen er det trening igjen og jeg faktiskt gleder meg!! ALRIGHT...
Ha en fin kveld alle som stikker innom!!
Klem

14 kommentarer:

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Du är HELT sanslös med alla dina projekt söta, hur hinner du & inte minst orkar du?
Fast det är ju så att man orkar allt man tycker är roligt *fniss*

Ha en fin kväll vidare & massa kramar

Fjordheim sa...

Høres herlig ut å kunne glede seg til trening. Så flott for deg.
Lykke til.
Ja noen prosjekter er det stadig på vent. Har prøvd å få rydde så pass på arbeidsrommet at jeg har plass til å arbeide der snart.
Så inspirasjonen kommer vel sigende snart. Håper du kjenner det kommer sigende innover deg også.
Ha en god natt :)

dilla sa...

Så søte barn :)

... 4 på toppen sa...

Kjempefint bilde av gullungene. Du og dine prosjekter, husk å puste litt innimellom nå da.

Klem

Rådyrveien sa...

Har ikke vi jentene alltid noen prosjekter som gjerne skulle vært gjort, da? Hadde det ikke vært for vårt pådrag hadde det nok ikke skjedd så mye. I hvertfall ikke her i gården...*fnis*
God bedring til veslejenta. Kjempefint bilde av ungene.

Ha en fortsatt fin kveld du også!

Hilde

Jatte sa...

Kjedelig det influensa driten :(
Den har nådd meg også gitt ..

Jeg har forresten noe til deg inne hos meg;) ta en titt

Klem jatte .

Huset på toppen sa...

Kos deg på trening og lykke til med prosjektene:)
Jeg måtte en liten svipptur innom byen( Panduro) i kveld, nå skal det syes:)
Natti
Klem Linda

Linn Camilla sa...

håper dere blir friske huff influensen er sritt. Ta det når du føler for det stikke jo ikke av , jeg å skal begynne på stuen i helgen å gud eg glede meg.

Shabby Charm sa...

God bedring til veslejenta! Jeg trente i går for første gang etter ferien og er så støl at jeg nesten ikke klarer å gå. Håper du hadde en fin økt?

KLEM

cat/CorksCaos sa...

Høres akkurat ut som meg du...
Skulle gjort ditt og skulle gjort datt...
Har også mange påbegynte prosjekter,men sliter med å komme igang om dagen.
Hodet bobler over av ideer,men det stopper lissom der.
Men....det kommer nok! ;)
Hos både deg og meg.

God bedring til vesla.

Ha en fin dag.
=)

minishabby sa...

Hei hei!
Ligger et par awarder inne hos meg til deg hvis du er interessert.
Ha en flott dag.
Klem Elin!

ღ Inger ღ sa...

hei sveis!
du har fått award av meg! syns bloggen din er så inspirerede å lese!
ha en fin dag!

Drømmen om en eplehage sa...

Det blir med tiden vet du :)

Så flink du er med treningen. Hadde noen dratt meg opp av sofaen nå hadde jeg omkommet tror jeg. Får se om en måneds tid når lungene er restituert, for jeg hadde virkelig hatt godt av å bevege på flesket!

God bedring til gullet!
Klem

charm design sa...

Hei og hå......har du meldt deg på bloggtreffet på Østlandet?Fredag 6 februar i Bærum.Bli med da.............