søndag 18. januar 2009

Litt av hvert....

Etter så mange timer forann pc så er det så klart at det er greit at vi lærer noe også er det ikke? Jeg er ikke veldig teknisk av meg... men når man finner slike sider som dette så er det jo veldig morsomt!!



Programmet gjorde bildet "gamalt".....



Syns det ble helt rått jeg...
Nytt konsept for neste Robinsonkonkurranse!!!
6 gifte menn blir nedsleppt på en øy med bare 1 bil og 3 barn hver i 6 uker. Hvert barn driver med 2 ulike sporter og enten musikk eller dansetimer. Det finns ingen Macdonalds. Man får en sum penger som skal rekke til mat hver uke. Hver mann må ta hånd om sine 3 barn, holde sitt tildelte hus rent, gå gjennom lekser, hjelpe til med ulike skoleprosjekt, lage mat, vaske og betale 'liksomregninger' der pengene man får ikke rekker til.
Hver mann må ta hvert barn med seg til avtalte legetimer, tannleger og frisør. Han må til og med bake kaker til barnas ulike sosiale arrangement. Han må også være ansvarlig for å innrede sitt tildelte hus på øya, plante blomster og se til att det til enhver tid er representativt.
Mannnen får bare se på tv når alle barna sover og alle plikter er gjort. Hver far må kunne alle ordene til hvert eneste idiotiske barnerim som kommer på tv og navnet på alle tv-karakterer i alle tegneserier. De må barbere sine ben hver dag, bruke sminke som de skal ta på mens de kjører sine barn til respektive aktiviteter og lage 3 forskjellige luncher.
De må bruke ubekvemme og for små, men supermoderne sko, ha neglene lakkerte og øyenbryna nappet. Under en av disse 6 ukene, må de ha plagsomme kramper i magen, ryggverk, og fryktelige, men uforklarlige humørsvingninger uten å klage eller utsette sine gjøremål. De må springe på et utall hjem- og skolemøter og tilbringe flere timer i lekeparken med sine mindre barn. Hver kveld før han legger sine 3 barn skal han bade dem, ta pysjamasen på, børste tenner og hår. Samme prosedyre på morgenen før klokken 7.
En test vil gjennomføres i slutten av disse 6 uker, der han skal kunne følgende: hvert barns fødselsdag, lengde, vekt, skostørrelse, klesstørrelse og lærerens navn, barnets fødselsvekt, -lengde, -klokkeslett, hvert barns favorittfarge, bestevenn denne uken, favorittgodteri, -sang, -drikke, -leke, største frykt og hva de vil bli når de blir store. Barna stemmer dem ut fra øya avhengig av hvordan pappaene har oppført seg. Den siste pappaen som blir igjen vinner, om han har nok styrke igjen til å møte sin partner og ha sex med henne uten forvarsel og hvor som helst..
Den som vinner får i premie å gjøre denne konkurranse om og om igjen i ca. 18 år, og får retten til å kalle seg selv mamma.
Denne morsomheten fant jeg inne hos Avdeling Holt, Jeg skulle ha utfordret mannene min isted når jeg stod og laget middag... laget oste/egge muffins, kjøttkaker, spaghetti og kjøttdeig, fløtesaus fra bunn og jukse ris.. alt på en gang!! Det er jo helt normalt for kvinner, men mannen min hadde vel krepert før han hadde begynt på kjøttkakene!! *LOL*
Da ble det et innlegge raskere enn forventet da... *S*

5 kommentarer:

krinkelkroken sa...

Så tøft med bildet! Utrolig hvor mye som kan gjøres om man har litt peiling.
Det realityshowet ville jeg gjerne sett på ja;)

Lykkelita sa...

And she is back!! Herrrlig!!
Bildet ble utrolig tøft.. Et slik program gir jo uante muligheter.

Min mann er herved påmeldt det realityshowet...
He he, hadde vært en underholdende og dramatisk serie.
Klem fra nord:)

opp ei trapp inn ei dør sa...

Hei og takk for koselig kommentar på bloggen min! For en nydelig blogg du har, tydeligvis vakkert hjemme hos deg! Bildet ble veldig koselig med "gammaldags look", den siden må jeg se nærmere på... Ps: gleder meg til det programmet kommer på tv, det dukker nok opp endel komiske situasjoner der tenker jeg:) ha en fortsatt fin kveld!

Lavendula sa...

Der burde mannen min ha vært med...Det hadde han hatt godt av. Bildet ble kjempefint. Det må jeg prøve.

Ha en super søndag.

Klem

Vestlykkjas kosekrok sa...

Åh det ble kult det med bildet.. hmm må jeg sjekke ut :-)
morsom historie og så sant så sant.