lørdag 3. januar 2009

Julegave!!


Jeg har vært med på en julegave"ring" her i blogglandet...
Min gave er fra DENNE damen!


denne flotte kalenderen passer perfekt inn her og akkurat hva vi trengte.. vet ikke hvor mange ganger jeg roter med datoer og diverse!!



Så disse søte brikketene til å ha under glasset, de var jo bare herlige!
Også var det en center i pakken da, men det ble spist opp før jeg rakk å ta bilde her.. med god hjelp fra to små troll!! *LOL*

Tusen takk for flott gave!!

Å hvis min gavevenn titter inn, så vil jeg bare si at gaven er på vei... *S*

Jeg har noen pay it forward presanger som skal videre også.. har et nyttårsforsett til jeg og det er å ikke være så treg i "avtrekkern"!!!

H en fin dag...

7 kommentarer:

Villa Luftslottet sa...

Heldiggrisen, det var en fin gave du:) Her har det snødd noe så inn i granskauen, men det er jo fint da:)
Ha en super lørdag!! klem

-Mia- sa...

Kjempefin julegave! Jeg har og en sånn, med et gammelt bilde av en isbil, og alle barna som står i kø.. :-) Ha en fin dag! Klem-Mia

LillaLykke sa...

For en nyydelig kalender!! :) Wall stickersen er fra Firm Living.

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Åh, så kjempeflott julegave :) Ønsker deg eit herlig flott nytt år :) Godklem :)

Guttemamma sa...

Så flott en gave, får se om jeg blir med neste jul...god lørdagskveld til dere, vi har laget peppes pizza hjemme, supergod!!! KLem

Vestlykkjas kosekrok sa...

så koselig gave..heldig du. her på vestlykkja er a mor hjemme alene med gutta i helga.. dvs per-olav er på MIN jobb på kick-off hele helga... litt rart det der men sånn er det når man jobber på hotell og hans firma velger å være der.. :-)fortsatt fin helg og hils mann og barn :-) Klem

Min lille krok i verden sa...

Neimen, så fint at du likte gsven.
Jeg tror jammen jeg må på Living og kjøpe skinn på mandag git... :-)
God gelg!
Klem fra meg